خبر فوری

شناسایی و دستگیری قاتلان جوان 18 ساله در بندرعباس

با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان و همکاری ماموران انتظامی پاسگاه گچین 5 متهم قتل یک جوان 18 ساله در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری در روستای گچین  ار توابع شهرستان بندرعباس ابتدا واحد گشت پاسگاه گچین جهت بررسی موضوع به محل اعزام که مشخص شد در سوپر مارکت محل جوانی 18 ساله که در حال خرید بوده توسط فردی ناشناس بوسیله چوب از ناحیه سر به شدت مصدوم و متهم از محل متواری و مصدوم نیز جهت مداوا به بیمارستان منتقل که بعلت شدت ضربات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: پرونده به پلیس آگاهی استان ارجاع و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی  وارد عمل شده و به محل وقوع درگیری اعزام و پیرامون موضوع تحقیق که مشخص شد درگیری بین فردی به هویت «نوید کامجو» با 5 نفر دیگر اهل و ساکن روستای گچین بالا رخ داده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی با تشکیل تیمی جهت دستگیری متهمان به محل وقوع حادثه  اعزام  و با  انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی  محل سکونت متهمان دخیل در درگیری را شناسایی و در یک  عملیاتی ضربتی 5 متهم را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی صورت گرفته در مواجهه با اسناد و ادله موجود، لب به اعتراف گشوده و به انجام درگیری بوسیله چوب با مقتول و قتل وی در سوپری محل به انگیزه اختلافات قبلی، معترف شدند.

انتهای پیام/ 88055/س

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید