خبر فوری

شروع ثبت‌نام برای شرکت در فازسوم واکسن کرونای انستیتو پاستور در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شروع ثبت نام از داوطلبان برای شرکت در کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونای مشترک ایران و کوبا در هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، واکسن کرونای نوترکیب که توسط انستیتو فینلای کوبا و با مشارکت انستیتو پاستور ایران تولید شده است، اکنون بعد از گذراندن موفق فاز ۱ و ۲، وارد فاز سوم کارآزمایی بالینی می گردد تا پس از تایید نهایی، در انستیتو پاستور ایران نیز تولید و واکسیناسیون عمومی با آن آغاز گردد.

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، افراد واجد شرایط شرکت در این کارآزمایی بالینی، سن ۱۸ تا ۸۰ سال، ساکن در شهرهای اصفهان، بابل، بندرعباس، زنجان، ساری، کرمان، همدان، یزد و  داشتن سلامت عمومی و بیماری‌های زمینه‌ای کنترل شده می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس https://www.pasteurcovac.ir مراجعه کنند و یا با شماره های زیر در هر کدام از استان‌ها تماس بگیرند.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: ۳۱۱۳
دانشگاه علوم پزشکی بابل: ۳۵۰۲
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: ۳۱۱۸
دانشگاه علوم پزشکی زنجان: ۳۳۰۱۹۰
دانشگاه علوم پزشکی مازندران: ۳۴۴۰۷
دانشگاه علوم پزشکی کرمان:  ۳۱۲۱۵۹۱۰
دانشگاه علوم پزشکی همدان: ۳۱۳۶
دانشگاه علوم پزشکی یزد: ۱۱۱

به گفته فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، این مرحله از کارآزمایی بر روی ۲۴ هزار نفر از داوطبان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید