خبر فوری

تخلیه دو نگله سنگین ۲۲۲ تنی در بندر شهید رجایی

هرمزبان – معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دو نگله سنگین ترانزیتی با وزن مجموع ۲۲۲ تن در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی تخلیه شد.

منصور خرمشکوه صبح امروز(۲۹ فروردین ماه) درباره تخلیه دو نگله سنگین (نگله واحد شمارش کالا) در بندر شهید رجایی  اظهار کرد: این محموله ترانزیتی شامل دو نگله یکی با وزن ۱۲۳ تن و طول ۶۰ متر و دیگری ۹۰ تن با طول ۴۰ متر بوده که از بندر جبل علی کشور امارات بارگیری و مقصد نهایی آن کشور عراق است.

خرمشکوه با اشاره به مراحل عملیات جابجایی این محموله گفت: این دو نگله با استفاده از دو دستگاه شورت کرن (جرثقیل ساحلی ) و با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری )به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان دو ساعت از روی کشتی تخلیه شد.

وی افزود: این دو محموله بر روی کشنده های بوژی که از قبل بر روی اسکله مستقر شده بود، قرار گرفته و پس از مهاربندی کامل آن بر روی کشنده، با رعایت کامل الزامات ایمنی، عملیات انتقال به محوطه های بندری انجام پذیرفت.

 معاون امور بندی و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:  وجود ۲۴۰۰ هکتار محوطه عملیاتی و ارایه خدمات بندری به صورت ۲۴ ساعته به کشتی ها و صاحبان کالا و بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات تخلیه و بارگیری از جمله قابلیت ها و مزایای بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور بشمار می آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید