خبر فوری

منچستریونایتد 3 – برنلی 1؛ پیروزی شیاطین سرخ با درخشش گرینوود و کاوانی

هرمزبان – شیاطین سرخ با کسب بردی سخت برابر شرابی ها، پس از بالغ بر چهار دهه توانستند این تیم را در تقابل رفت و برگشت شکست بدهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، منچستریونایتد با شکست دادن برنلی، اختلاف خود با منچسترسیتی در صدر جدول رده بندی را کاهش داد. در مسابقه ای که نمایش دفاعی برنلی کار را برای تیم میزبان سخت کرد، اوله گونار سولسشر در بین دو نیمه متوجه اشتباه خود شد و با کم کردن یک هافبک دفاعی و فرستادن ادینسون کاوانی به زمین، نوزدهمین برد تیمش در فصل جاری لیگ برتر را جشن گرفت.
در این بازی که منچستریونایتد باز هم از روی ضربات ایستگاهی گل خورد، اشتباهات دین هندرسون در خروج از دروازه می توانست کار یونایتد را سخت تر هم کند (گل ثانیه 18 کریس وود روی خروج اشتباه او آفساید اعلام شد) ولی در نهایت همه چیز ختم به خیر شد. حالا منچستریونایتد قبل از بازی با لیدز یونایتد 66 امتیازی است و منچسترسیتی 74 امتیازی را تعقیب می کند. برنلی هم با این باخت، در شش امتیازی منطقه خطر باقی ماند.
منچستریونایتد موفق شد در اولدترافورد 1-3 برنلی را مغلوب بکند. شیاطین سرخ که به دنبال تثبیت جایگاه دومی خود در جدول لیگ برتر هستند، با درخشش در دقایق پایانی موفق شدند 1-3 برنلی را شکست بدهند. در دقیقه 10 و روی ارسال آرون فان بیساکا بود که پل پوگبا در مرکز محوطه جریمه فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر این ستاره فرانسوی راهی به دروازه برنلی نیافت.
در دقیقه 13 میسون گرینوود با حرکت از سمت چپ محوطه برنلی می توانست گل اول یونایتد را وارد دروازه برنلی بکند، اما ضربه او در اختیار فرال قرار گرفت. دقایقی بعد و روی حرکت مارکوس راشفورد باز هم یونایتد صاحب موقعیت خوبی برای به ثمر رساندن اولین گل شد، اما این بار ضربه برونو فرناندز از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 38 و با ارسال راشفورد این میسون گرینوود بود که بدون مدافع یارگیر و در دهانه دروازه بهترین موقعیت را برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
اما در همان شروع نیمه دوم یونایتد به گل اول دست یافت. پاس رو به بیرون و خوب مارکوس راشفورد از سمت چپ با حرکت تماشایی و جاخالی برونو فرناندز همراه شد تا میسون گرینوود گل اول را به ثمر رسانده و یونایتد را از حریف پیش اندازد. اما برنلی در دقیقه 50 به گل اول دست یافت. ارسال کرنر وستوود از سمت چپ با ضربه سر دقیق جیمز تارکوفسکی در محوطه همراه شد و دروازه یونایتد خیلی زود باز شد.
در دقیقه 63 مک نیل با ضربه ای والی فرصت داشت گل دوم برنلی را نیز وارد دروازه یونایتد بکند، اما ضربه او در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت. دقایقی بعد و روی ارسال راشفورد بود که برونو فرناندز با حضور در محوطه و ضربه سر دروازه برنلی را تهدید کرد، اما فارل ضربه این بازیکن را مهار کرد. اما در دقیقه 84 یونایتد به گل دوم دست یافت. روی پاس پل پوگبا، میسون گرینوود صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان برنلی و با تغییر جهت وارد دروازه حریف شد. در لحظات پایانی برونو فرناندز فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت و حتی فارول را نیز دریبل کرد، اما مدافعان برنلی توپ را روی خط بازگرداندند. اما در دقیقه 93 ادینسنون کاوانی در مقابل دروازه خالی پاس دنی فن دبیک را تبدیل به گل کرد تا یونایتد در نهایت 1-3 موفق به غلبه بر برنلی شود.
گرینوود که در این بازی در چارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر زننده گل اول و دوم تیمش بود، پس از بازی گفت: بازی سختی بود. ما فرصت هایی برای گلزنی داشتیم و مهاجم حریف هم امروز تهدید بزرگی برای دروازه ما بود؛ بنابراین باید خودمان را با این شرایط سازگار می کردیم و به پیروزی می رسیدیم. من تمرکزم را حفظ می کنم. می دانستم گل های من هم از راه خواهند رسید؛ بنابراین تمرکزم را روی کار خودم گذاشتم و از فرصت هایم استفاده کردم.  
من این حرکات در عرض را دوست دارم. فصل قبل هم همین کار را می کردم ولی باید تغییراتی در این روش اعمال می کردم تا مدافعان متوجه حرکتم نشوند. بابت هر دو گلم خوشحال هستم. خیلی خوشحالم که در بازی های زیادی به میدان می روم. اوله (گونار سولسشر) اعتماد زیادی به من دارد و من تمام تلاشم را می کنم تا به هم تیمی هایم کمک کنم.  
هرگز نمی توان با قطعیت صحبت کرد. شاید آن ها دچار لغزش شوند؛ ما باید روی بازی های بعدی مان تمرکز کنیم. هر چیزی امکان پذیر است. امیدوارم آن ها (منچسترسیتی) امتیاز از دست بدهند ولی تمرکز ما باید معطوف به بازی های خودمان باشد. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید