خبر فوری

کمک ۵ هزار دلاری فدراسیون ووشو آسیا به ساخت خانه ووشو «بشاگرد»

رئیس فدراسیون ووشو آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون کشورمان حمایت خود را از طرح «خانه ووشو برای امید» در بشاگرد اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، «فوک چون وان» رئیس فدراسیون ووشو آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون ووشو ایران، حمایت خود را از طرح خانه ووشو برای امید در بشاگرد اعلام کرد.

رئیس فدراسیون آسیا همچنین مقرر کرد که مبلغ پنج هزار دلار به این پروژه اختصاص می‌دهد.

وی طرح خانه ووشو برای امید را در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی بسیار ارزشمند توصیف کرد و آن را اقدام شایسته‌ای از سوی فدراسیون ایران دانست که در حال شکل‌گیری است و به قشر جوان، خانواده‌ها و فرهنگ محلی کمک می‌کند که به وسیله ورزش رشد و توسعه پیدا کنند.

«فوک چون وان» در ادامه نیز از اینکه تلاش می‌شود تا از طریق هنر رزمی، روح ورزش و دوستی توسعه پیدا کند، تشکر و اعلام کرد که این مبلغ را به فدراسیون ووشو ایران برای کمک به انجام این پروژه اختصاص می‌دهد.

به گزارش فارس، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران به دعوت علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان، دی ماه سال گذشته با حضور در روستاى دوگنویر از بخش گافر و پارامون به‌عنوان قلب ووشوى بشاگرد با ورزشکاران این رشته دیدار کرد.

حضور تمامى اهالى روستا اعم از مرد و زن، پیر و جوان، استقبال پرشور و شایسته‌اى را از مسؤولان فدراسیون ووشو بجاى آوردند که این خود نشان از علاقمندى مردم گافر و پارامون به این ورزش بود.

حسین اوجاقى اسطوره جهانى ووشوى ایران با حضور در رینگ خاکى گافر با ووشوکاران روستاى دوگنویر به تمرین ساندا پرداخت که با تشویق پیاپى اهالى روستا همراه بود.

رئیس فدراسیون ووشو قول داد که با از سرگیرى اردوهاى تیم ملى جوانان از سه تن از سانداکاران گافر به‌همراه مربیشان دعوت مى‌شود جهت بالا بردن تراز فنى، چند روزى در اردوى تیم ملى حضور یابند تا گامى مؤثر در جهت بالا بردن انگیزه آنان برداشته شود.

صدیقی همچنین در سفر به بشاگرد وعده داده بود که فدراسیون ووشو در گافر و پارامون خانه ووشو خواهد ساخت. هم‌اکنون این وعده در حال تحقق است و بخشی از بودجه لازم جهت ساخت این پروژه ورزشی از سوی خیرین و همچنین نهادهای بین‌المللی ووشو در حال تأمین است.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید