خبر فوری

پشتیبانی‌ از فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی با جدیت انجام شود

هرمزبان – استاندار هرمزگان گفت: دستگاه‌های مسوول باید پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از تولید و فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را با جدیت انجام دهند و استانداری نیز در این زمینه حمایت می‌کند.

فریدون همتی جمعه شب در نشست پشتیبانی و مانع‌زدایی در شرکت بناگستر کرانه افزود: رونق فعالیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی موجب افزایش بهره‌وری، ایجاد اشتغال، درآمدزایی و ارزآوری برای کشور می‌شود.
وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و کار شود که توانمندی بخش خصوصی برای ارتقای تولید و ایجاد اشتغال، افزایش یابد و این توانمندی، سرمایه ملی برای کشور خواهد بود.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: دولت باید سیاست گذاری و نظارت کند و فعالیت‌های اقتصادی باید به بخش خصوصی، مردمی و تعاونی‌ها سپرده شود.
وی گفت: باید با پشتیبانی و مانع‌زدایی، برای بخش خصوصی ایجاد انگیزه کنیم تا فعالیت‌های خود را توسعه دهد.
استاندار هرمزگان، عصر جمعه از طرح‌های سرمایه گذاری شرکت بناگستر کرانه، بازدید کرد.
مرحله دوم سوخت رسانی ریلی، تجهیز و بهره برداری مرحله تکمیلی اسکله فولاد، تکمیل پروژه دریافت و پردازش مواد زاید حاصل از عملیات کشتی ها و تکمیل پروژه قیر آذرخش از طرح‌های در دست احداث این شرکت است.
در نشست پشتیبانی و مانع زدایی نیز مشکلات و درخواست‌های این شرکت شامل اعطای تسهیلات برای تکمیل طرح مخازن و تامین سیمان برای تکمیل طرح‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید