خبر فوری

کشف 47کیلو ماده مخدر شیشه در رودان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 47کیلو و 900گرم شیشه در یک عملیات توسط مأموران انتظامی شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان رودان با اشرافیت اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر به صورت ترانزیت مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن پایش محورهای مواصلاتی و انجام ردزنی‌های نقطه‌ای و کنترل نامحسوس اعضای این باند، کانتینر حامل محموله مواد مخدر را شناسایی و خودروی مذکور را طی تعیقب و مراقبت در ایست و بازرسی فاریاب متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده خودرو از اتباع بیگانه می باشد، تصریح کرد: قاچاقچیان محموله مواد مخدر را از مسیر استانهای شرقی کشور بارگیری و در حال انتقال آن به مرکز کشور بودند.

سردار جعفری در تشریح این عملیات گفت: مأموران با هماهنگی قضائی در بازرسی دقیق از کانتینر و در قسمت های مخزن های دو طرف کامیون، 47 کیلو و 900 گرم مواد افیونی از نوع شیشه که بصورت کاملا ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.  

وی با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی و شناسایی سایر اعضای این باند، اظهار داشت: در این راستا کامیون توقیف وبه همراه مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه قاطعانه وبی امان با سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهیم داد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید