خبر فوری

تکلیف آموزش و پرورش برای مستندسازی

امسال برای نخستین بار وزارت آموزش و پرورش در بند “ج” تبصره ۱۲ قانون بودجه کشور مکلف به مستند سازی املاک شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، قاسم احمدی لاشکی در جلسه کمیته مستندسازی املاک دستگاه تعلیم و تربیت خراسان رضوی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید به کسب رتبه نخست کشور در تحصیل اسناد مالکیت آموزش و پرورش توسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: امسال برای نخستین بار وزارت آموزش و پرورش در بند “ج” تبصره ۱۲ قانون بودجه کشور مکلف به مستند سازی املاک شده است.

وی افزود: آموزش و پرورش در سراسر کشور ۱۰۰ هزار و ۴۷۶ ملک دارد که از این تعداد ۵۲/۷ درصد فاقد سند هستند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به دریافت ۱۰۲ هزار و ۷۰۰ ردیف استخدامی در سال ۱۳۹۹ تصریح کرد: سال گذشته ۲۰ هزار ردیف استخدامی برای دانشجویان متعهد خدمت دانشگاه فرهنگیان، ۲۷ هزار و ۳۰۰ ردیف استخدامی برای جذب معلمان از طریق ماده ۲۸ و ۵۵ هزار و ۴۹۷ ردیف استخدامی در راستای الحاق تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس، پیش دبستانی، خرید خدمات و نهضت سوادآموزی، توسط وزارت آموزش و پرورش دریافت شد.

در ابتدای جلسه محمد حسن بهادر مدیر کل ثبت اسناد واملاک خراسان رضوی ضمن تاکید بر تعاملات فی مابین دو دستگاه به ۲۱۷ مصوبه کارگروه مستندسازی در خصوص املاک آموزش و پرورش از سال ۹۷ تا کنون اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۲۵۵ سند مالکیت به مساحت ۶۳۰ هکتار در سال ۹۹ برای آموزش و پرورش صادر شده است.

همچنین عباس عنوانی رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی دستگاه تعلیم و تربیت خراسان رضوی با اشاره به کسب رتبه نخست کشور در زمینه در تحصیل اسناد مالکیت آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۹ افزود: مجموع املاک استان هشت هزار و ۹۶ مورد است که از این تعداد ۳۸ درصد شهری و ۶۲ درصد روستایی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۶۴ درصد املاک آموزش و پرورش استان فاقد سند هستند گفت: دستگاه تعلیم و تربیت استان موفق شده است در زمینه حمایت قضایی از همکاران رتبه نخست کشور را کسب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید