خبر فوری

۶۶ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام بخش رودخانه شهرستان رودان اختصاص داده شد

هرمزبان:در دیدار استاندار هرمزگان با مردم بخش روخانه شهرستان رودان ۶۶ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام این منطقه اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،استاندار هرمزگان در این بازدید گفت: ۲۲ میلیارد ریال از این اعتبار از اعتبارات تملک دارایی و ۴۴ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استان تامین می شود.
جاسم جادری افزود:در راستای تمرکز زدایی فعالیت های اقتصادی و صنعتی از مرکز استان منطقه آزاد تجاری و اقتصادی در جاسک ، پارسیان و کارخانه فولاد آنامیس در میناب راه اندازی می شود.
بهره برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی رودان،بهره برداری از پل رودخانه زیارتعلی،آغاز بهسازی ۱۳ کیلومتر راه دوستایی،ارتقا توزیع نیروی برق این بخش از ۲۰ کیلو ولت به ۴۰ کیلو ولت در صورت تامین اعتبار،اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای خود کفایی ۳۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر وعده های مسئولین استانی به مردم این بخش در این دیدار بود./باشگاه خبرنگاران جوان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید