خبر فوری

آغاز موج چهارم کرونا نتیجه بی‌تدبیری‌هاست / روحانی پاسخگو باشد

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی سوء مدیریت و بی‌برنامگی دولتمردان، خریدهای عید و سفرهای نوروزی را مهمترین علل شیوع گسترده و موج چهارم کرونا دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، احمد محرم‌زاده  اظهار کرد: اگر برای کنترل بیماری در ایام تعطیلات عید و کاهش سفرهای نوروزی برنامه داشتیم به این روز نمی‌افتادیم؛ تصمیم‌گیری اصولی با یک دندگی و لجبازی اتفاق نمی‌افتد!

وی یادآور شد: وزیر بهداشت با هزار خواهش و تمنا از مردم می‌خواهد از سفرهای بی‌مورد خودداری کرده و حتی مردم را به حضرت ابوالفضل قسم می‌دهد که پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند؛ در مقابل آقای رئیس‌جمهور می‌گوید عیبی ندارد هرجا خواستید بروید ولی رعایت کنید!!

محرم زاده تصریح کرد: با این رفتارهای ضد و نقیض نمی‌شود جلوی شیوع کرونا را گرفت و همین سوء مدیریت و بی‌برنامگی دولتمردان باعث شد گرفتار موج چهارم کرونا شویم.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: حالا شاهد هستیم گنجایش بیمارستان اهر کاملا تکمیل شده و امکان پذیرش بیماران جدید وجود ندارد؛ این اتفاقات و وضعیت پیش آمده واقعا جای تاسف دارد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: در هر صورت باید موازین بهداشتی رعایت و رفت و آمدها در مراکز عمومی کنترل شود؛ ظاهرا قرار است ۱۰ روزی برای گروه‌های شغلی مختلف اعمال تعطیلی صورت گیرد که امیدواریم موثر بیفتد و میزان شیوع کاهش یابد.

محرم زاده عدم نظارت بر بازار و توزیع نامناسب کالاهای معشیتی که منجر به ایجاد صف های طویل می شود را نیز  از دیگر عوامل شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور عنوان کرد.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: به زور اسلحه نمی‌توان مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی وا داشت؛ خود مردم هم باید شرایط را درک کرده و مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

منبع: مشرق نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید