افزایش تجمع و دورهمی‌های خانوادگی عامل گسترش کرونا در میناب

جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا به ریاست مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه و با حضور اعضای در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از میناب، مجید سلحشور در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای این شهرستان اظهار کرد: با توجه به تغییر رنگ کرونایی این شهرستان و قرار گرفتن آن در وضعیت قرمز، محدودیت‌های جدید اعمال و تشدید می‌شود.

وی اظهار داشت: متاسفانه بی‌توجهی به هشدارهای ستاد  مبنی بر رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و افزایش تجمع و مراسم‌ و دورهمی‌های خانوادگی موجب افزایش ابتلا به کرونا در این شهرستان شده است.

فرماندار میناب افزود: تصمیمات جدید در خصوص تعطیلی و تشدید نظارت بر صنوف و ادارات مورد تاکید است و برنامه‌ریزی مناسب در این راستا صورت خواهد گرفت.

 

سلحشور عنوان کرد: تعطیلی دو هفته ای تالارهای پذیرایی و تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار نیز در دستور کار قرار دارد و اکیپ‌های بازرسی فعالیت خود را در این مورد تشدید خواهند کرد.

وی ادامه داد: عادی انگاری ویروس کرونا، خطر بزرگ برای سلامت مردم است در حالی که با ورود ویروس جهش یافته انگلیسی باید رعایت اصول و دستورالعمل های بهداشتی دوچندان شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گفت: محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان متناسب با وضعیت قرمز اجرا می‌شود ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی در تالارها  ابلاغ شده و دورکاری کارکنان نیز اجرایی می‌شود.

وی افزود: طی روزهای گذشته بررسی‌ها نشان داده که استفاده از ماسک بین شهروندان کاهش یافته و این عادی انگاری زنگ خطری برای اوج گرفتن دوباره کرونا در شهرستان است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید