خبر فوری

ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان به مردم معرفی شود

هرمزبان – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امکانات خوبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان وجود دارد و مردم باید از این ظرفیت آگاهی پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روز جمعه ایرنا، علی رئوفی در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، این مجموعه را از مهم ترین مراکز برای فعالیت در حوزه کودکان و نوجوانان دانست.
وی ادامه داد: برای تغییر و تحول مناسب در آینده، باید برنامه‌ریزی‌های خوبی برای کودکان و نوجوانان انجام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان عنوان کرد: معلمان تاثیر بسیاری بر کودکان و نوجوانان دارند و آموزش در سنین کودکی از ماندگاری بسیار بیشتری برخوردار است که این کانون نقش مهمی در این زمینه دارد.
رئوفی خواستار اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتر برای آشنایی مردم با فعالیت‌های کانون پرورش فکری شد و افزود : باید از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های فعال در استان، برای کمک به توسعه، ترویج و معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استفاده شود.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید