خبر فوری

نماز جمعه در ۱۱ شهر با وضعیت قرمز و نارنجی هرمزگان برگزار نمی‌شود

هرمزبان – مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هرمزگان گفت: نماز جمعه این هفته بیستم فروردین ماه جاری در ۱۱ شهر و جزیره با وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی استان برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام آصف باصره روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: شهرهای بندرعباس، بندرخمیر، بندرلنگه، پارسیان، میناب، قشم، کیش و هرمز در وضعیت قرمز  و جاسک، رودان و حاجی‌آباد در وضعیت نارنجی کرونای انگلیسی قرار دارند.
وی بیان داشت: نماز جمعه این هفته فقط در شهرستان‌های بستک، بشاگرد، سیریک و بوموسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  برگزار می‌شود.
 مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هرمزگان اظهارداشت: با معارفه امام جمعه شهرستان بوموسی نخستین نماز جمعه در این جزیره فردا  برپا می‌شود.
باصره یادآورشد: مومنان نمازگزار در این شهرستان های با وضعیت زرد و آبی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا پیش از حضور در نماز جمعه در خانه وضو بگیرند و ماسک، مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید