خبر فوری

سیدجلال، مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی با نساجی ندارد/ بازگشت فرهاد مجیدی به تمرینات استقلال

هرمزبان – آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سیدجلال حسینی با رفع مصدومیت مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی با نساجی نخواهد داشت. کاپیتان پرسپولیس در صورت صلاحدید کادرفنی می تواند در بازی فردا مقابل نساجی به میدان برود. شاید بدترین خبر برای هواداران و کادر فنی پرسپولیس مصدومیت کاپیتان سرخ ها در دقایق پایانی بازی با پدیده بود. سیدجلال حسینی که در دیدار برابر پدیده مشهد دچار تورم همسترینگ شده و به همین دلیل نتوانست تیمش را در دقایق پایانی بازی همراهی کند، بعد از تمرینات فیزیوتراپی به شرایط خوبی دست یافته و با تاکید کادر پزشکی مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فردا نخواهد داشت.
حالا باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی با توجه به وضعیت سیدجلال حسینی و این که او به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده، در بازی فردا به او استراحت داده و به کامیابی نیا میدان می دهد تا کاپیتان با استراحتی کافی و مناسب در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود یا بدون توجه به این مسائل باز هم سیدجلال حسینی را به عنوان زوج کنعانی زادگان راهی میدان خواهد کرد.

– بائو یکی از چهره های فوتبالی است که برای دومین بار به این ویروس مبتلا می‌شود. میثم بائو، عضو کادرفنی تیم نساجی مازندران به ویروس کرونا مبتلا شده و در قرنطینه خانگی حضور دارد. بائو یکی از اعضای تیم نساجی است که پیش از سفر به اهواز با منفی شدن تستش برای بازی با نفت مسجد سلیمان به همراه تیم سفر کرد. او در بازگشت از سفر به مسجد سلیمان یکی از نفراتی است که تستش مثبت شده و بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر را به همین دلیل از دست داده است. بائو یکی از چهره های فوتبالی است که برای دومین بار به این ویروس مبتلا می‌شود. او پیش از پیوستن به کادرفنی نساجی هم یک مرتبه به دلیل وخامت حالش بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود.

– قرار است مراسم معارفه مربیان جدید نفت در پایتخت برگزار شود. اعضای تیم نفت مسجدسلیمان امروز (چهارشنبه) برای پیگیری تمرینات خود، عازم تهران می‌شوند و قرار است مراسم معارفه مربیان جدید نفت در پایتخت برگزار شود. صمد مرفاوی به همراه حنیف عمران‌زاده و سعید لطفی، سایر دستیاران فکری در نفت مسجدسلیمان خواهند بود و نخستین آزمون آنها، دیدار روز دوشنبه هفته آینده مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان خواهد بود.

– جواد نکونام با اعلام نام بازیکنان مورد نظر برای بازی های آسیایی را اعلام کرد. جواد نکونام نام 30 بازیکن برای حضور در اردوی پیش از بازی برابر العین امارات را معرفی کرد. این 30 بازیکن در روزهای پیش رو نیز با تیم تمرین خواهند کرد تا در روز قبل از بازی نام 18 بازیکن اصلی اعلام شود. اسامی 30 بازیکن مورد نظر برای حضور در اولین دیدار آسیایی فولادی ها به این شرح است:
محسن فروزان، احسان مرادیان، صالح حردانی، میلاد بدرقه، ایوب والی، موسی کولیبالی، محمد زبیر نیک‌نفس حسین ابراهیمی، محمد قاسمی نژاد، فرشاد احمدزاده، احمد عبدالله زاده، آیاندا پاتوسی، محمد ابشک، مهران موسوی، مجتبی نجاریان، عارف آقاسی، علی غلامزاده، ابراهیم سلجوقی، مهران درخشان مهر، لوسیانو پریرا، ساسان انصاری، صابر حردانی، سینا شاه‌عباسی، عارف غلامپور، وحید حیدریه، محمدرضا عباسی، یوسف کی‌شمس، احمدرضا جلالی، سید محمد میری و شروین بزرگ.
فولادی ها باید روز شنبه 21 فروردین ماه در ورزشگاه فیصل بن فهد روبروی تیم العین امارات بایستد. دیداری که فولادی ها در صورت برتری در آن می توانند خود را به جمع تیم های گروه چهارم اضافه کنند.

– مجیدی شب گذشته به ایران بازگشت و از امروز در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد. فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان که بعد از تساوی تیمش مقابل پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر به امارات رفته بود، شب گذشته به ایران برگشت. سرمربی استقلال برای انجام برخی امور شخصی سفر دو روزه ای به کشور امارات و شهر دوبی داشت و به همین خاطر در تمرین روز گذشته آبی پوشان و همچنین تمرین ریکاوری بعد از مسابقه با پیکان حضور نداشت.
مجیدی شب گذشته به ایران برگشت و از امروز در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد. او عملکرد شاگردانش را از امروز برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا زیر نظر گرفته و امیدوار است بتواند نتایج خوبی را به دست آورند. گفتنی است؛ تمرینات استقلال تا روز شنبه در تهران ادامه پیدا می‌کند و آبی پوشان روز 22 فروردین راهی عربستان خواهند شد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که معتقد است حضور فعال بازیکنان در فضای مجازی روی عملکرد تیم اثرگذار است، به تازگی دستور داده بازیکنان در فضای مجازی تبلیغ نکنند. این مساله البته با رضایت بازیکنان همراه نبوده چرا که آنها کاسبی خوبی از تبلیغات دارند. مجیدی بازیکنان را ممنوع المصاحبه هم کرده است. با دستور او حتی تصاویر تمرین استقلال هم در کانال این باشگاه منتشر نمی شود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید