خبر فوری

گلایه امام جمعه بندرلنگه از ستاد کرونا و اداره بهداشت

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: ستاد پیشگیری از کرونا هرمزگان و شهرستان بندرلنگه و اداره بهداشت این شهرستان وظیفه خود را در قبال پیشگیری از کرونا انجام ندادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرلنگه، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه آل البیت(ع)بندرلنگه؛ اظهار داشت: متاسفانه استانداردهای دوگانه دولت در باب ستاد کارونا صدای همه بویژه متدینین را در آورده است.

وی افزود: نظر کارشناسان برای خودشان نظر کارشناسی است که حتی تا مجلس برای تقدیم لایحه بودجه نمی‌ر وند چرا که کارشناسان گفته‌اند و برای مردم نظر کارشناسان مهم نیست همین روزهایی که کارشناسان اعلام و پیش‌بینی کردند با توجه به رسم و رسومات نوروز و سفرهای نوروزی و دورهمی‌ها وضعیت شهرها  خراب می‌شود و بهتر است که سفرها و.. تعطیل شوند متاسفانه به این نظرات توجهی نشد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: این روند بی تفاوتی نسبت به شیوع کرونا آمار یک روز در شهرستان را به حدود ۶۰ نفر مبتلا رساند چرا در این مدت جلوی عروسی ها و سفرها گرفته نشد وحال برخی به دنبال تعطیلی مراسمات مذهبی در ماه مبارک رمضان هستند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: متاسفانه ستادکرونای استان و شهرستان و اداره بهداشت شهرستان وظیفه خود را در زمینه پیشگیری از کرونا انجام ندادند و این مسئله باعث شیوع مجدد ویروس کرونا به این شکل در شهرستان بندرلنگه شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه گفت: مردم در این ایام مکرر هشدار داده اند و از بنده خواسته‌اند در مقابل تعطیلی احتمالی برنامه‌های مذهبی مساجد در رمضان ایستادگی شود امیدوارم طوری تصمیمات گرفته شود که به متدینین که همیشه بیشترین رعایت‌ها را داشته‌اند اجازه برگزاری مراسمات مذهبی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی داده شود.

انتهای پیام/88028

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید