خبر فوری

یوونتوس و دیبالا در پایان راه؛ بیانکونری نمی خواهد ستاره آرژانتینی را به صورت بازیکن آزاد از دست بدهد

هرمزبان – داستان پائولو دیبالا در یوونتوس ممکن است پس از شش سال به پایان برسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پائولو دیبالا، مهاجم 27 ساله یوونتوس یکی از بدترین فصول فوتبالی اش را سپری کرد و به خاطر مصدومیت ها، علنا نتوانست در این فصل تاثیر خاصی در یوونتوس داشته باشد و این مسئله ممکن است آینده او را تحت تاثیر قرار دهد. فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات در پادکست امروز خود، به صحبت درباره شرایط پائولو دیبالا پرداخت.
به نقل از فابریتزیو رومانو، قرارداد پائولو دیبالا در ژوئن 2022 با یوونتوس به پایان می رسد و هیچ تغییری در راستای مذاکرات تمدید قرارداد او و یوونتوس حاصل نشده است. با توجه به عدم پیشرفت در مذاکرات تمدید قرارداد دیبالا و یوونتوس، این مهاجم آرژانتینی ممکن است در تابستان از یووه جدا شود. علاوه بر مصدومیت ها که فصل دیبالا را تحت تاثیر قرار داد، مسئله انضباطی اخیر و نقض قوانین قرنطینه در کنار مشکلات تمدید قرارداد، باعث شده دیبالا به درهای خروجی یوونتوس نزدیک شود. یوونتوس نسبت به رعایت قوانین، باشگاهی سخت گیر است و با توجه به قرنطینه سراسری در ایتالیا، شرکت کردن پائولو دیبالا در مهمانی به عنوان کاپیتان سوم باشگاه برای آن ها غیرقابل قبول بوده است. هنوز تیمی نسبت به جذب دیبالا ابراز علاقه نکرده است.  یوونتوس ممکن است از او در یک معاوضه استفاده کند. قرارداد دیبالا حدود یک سال دیگر تمام می شود و یوونتوس در تابستان برای جلوگیری از خروج آزاد او به دنبال راه حل خواهد بود.
آندره آ پیرلو می داند که از این به بعد باید فقط پیروز شود و بازی سختی مقابل ناپولی پیش روی او است. در دیدار معوقه هفته سوم سری آ ایتالیا، تیم های یوونتوس و ناپولی چهارشنبه شب از ساعت 21:15 به وقت تهران در استادیوم آلیانز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در حالی قرار است برگزار شود که یوونتوس سه بازیکن مبتلا به کرونا دارد و شایعاتی در خصوص لغو این دیدار مطرح شده است. به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به صحبت پرداخت:
برای جایگاه مان در جدول، بازی فردا مهم است. ناپولی نتایج خوبی طی هفته های اخیر گرفته و می خواهد روندش را ادامه دهد. ما هم می خواهیم برنده شویم و تمام تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم این هدف را کسب کنیم. بازی فردا مهم است اما تعیین کننده نیست. هر دو تیم، اهداف و انگیزه های مشابهی برای دستیابی دارند. فشار وجود دارد اما طبیعی است و به این فشار عادت داریم. می دانیم که باید مراقب تیم هایی که پشت سر ما هستند، باشیم.  ما تیم را حول محور بازی تیم حریف نمی چینیم. گاهی اوقات این اتفاق می افتد اما اکنون مهم است که ایده های واضحی داشته باشیم و با شیوه ای بازی کنیم که بازیکنان، توانایی شان را به نمایش بگذارند. رویکرد ما در بازی قبل خوب بود اما متاسفانه انرژی مان خالی شد و به همین خاطر مجبور شدیم نوع دیگری از بازی را به نمایش بگذاریم.
شزنی فردا از ابتدا بازی می کند. او می خواهد خودش را اثبات کند و فردا می تواند ارزش هایش را نشان دهد. کوادرادو می تواند در پست های مختلفی بازی کند اما فردا وضعیت او را بررسی خواهیم کرد.پائولو دیبالا وضعیت خوبی دارد. او بدون درد می تواند به توپ ضربه بزند و در دسترس است. امیدواریم او برای بازی فردا آماده باشد. دیروز با کولوسفسکی صحبت کردم و به او اطمینان دادم. او باید آرام باشد چون همیشه ممکن است اشتباه رخ دهد. کولوسفسکی فقط بیست ساله است و همه به او اعتماد دارند.
ملاقات آنیلی و الگری؟ آن ها دوست هستند و دوستی ها فراتر از زمین فوتبال است. این طبیعی است. اگر من هم روزی با مالدینی شام بخورم، یعنی قرار است سرمربی میلان شوم؟ در دنیای ورزش، دوستی ها همواره وجود دارد. باشگاه به من اعتماد دارد. طبیعی است که نتایج تاثیرگذار اند و من مسئول آن ها هستم. باید خوب کار کنیم تا بازی ها را ببریم. اعتماد بازیکنان را حس می کنم. همیشه با آن ها در تماس هستم. دوست دارم قبل و بعد از تمرین با آن ها صحبت کنم. بازیکنان در کاری که با یکدیگر انجام می دهیم، اعتماد به نفس زیادی به من می دهند. فشردگی بازی ها و تعداد زیاد مصدوم ها به ما کمکی نکرد و بازیکنان نتوانستند استمرار داشته باشند. ابتلای سه بازیکن ما به کرونا؟ مثل همیشه به پروتکل ها احترام می گذاریم و در بازی حاضر می شویم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید