خبر فوری

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۸ فروردین / چرا بازار طلا به مذکرات واکنش نشان نداد؟

طلای ۱۸ عیار با سه هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۶۳ هزار تومان رسید. دبیر اتحادیه طلای تهران می‌گوید: با قرمز شدن وضعیت کرونایی تهران، خرید و فروش طلا به صفر رسیده است. اما همچنان پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا اندکی بیشتر شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، طلا و سکه دوباره اندکی گران شد. به گفته فروشندگان طلا، علت افزایش قیمت طلا در بازار ایران نوسان قیمت دلار و افزایش ۱۱ دلاری انس جهانی طلا است.

آیا روند افزایشی قیمت طلا ادامه‌دار است؟ رئیس اتحادیه طلای تهران به تجارت‌نیوز گفت: از زمانی که وضعیت کرونایی تهران قرمز شد خرید و فروش طلا به صفر رسیده است.

ابراهیم محمدولی می‌گوید: با توجه به بالا رفتن انس جهانی، قیمت طلا فردا در بازار ایران اندکی روند افزایشی دارد.

نشست برجامی مسئولان در وین هنوز تاثیری در بازارها نگذاشته است. رئیس اتحادیه طلای تهران درباره تاثیر این مذاکرات اظهار کرد: فعلا آثار مذاکرات را در بازار نمی‌بینیم. احتمالا هنوز اتفاق خاص سیاسی رخ نداده است.

سکه چقدر گران شد؟

قیمت سکه نسبت به دیروز چقدر نوسان داشت؟ بذرافشان در پاسخ به این سوال توضیح می‌دهد طلای ۱۸ عیار با سه هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۶۳ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با هشت هزار تومان افزایش با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه نسبت به دیروز روند باثباتی را داشت و با قیمت شش میلیون و ۴۵۰ هزار تومان فروخته شد. ربع سکه با ۲۰ هزار تومان افزایش با قیمت چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد شد اما سکه گرمی با ۲۰ هزار تومان افزایش به قیمت دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

روز گذشته نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا گفته بود: «بازار راکد است و سرمایه‌گذاران از خرید طلا عقب‌نشینی کرده‌اند.»

عقب‌نشینی سرمایه‌گذاران از بازار طلا / بازار طلا راکد شد

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای طلا، صفحه قیمت طلا تجارت‌نیوز را مشاهده کنید.

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید