عالیشاه و پهلوان؛ امیدهای یحیی برای کسب جام در لیگ و آسیا

هرمزبان – امید عالیشاه حالا بیشتر از همیشه به دنبال رقابت برای اثبات خودش است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، تا قبل از آن جذایی کذایی عالیشاه به مقصد تراکتور، او جایگاه ثابت خودش را در تفکرات برانکو داشت. هنوز که هنوز است خیلی ها ترکیب او با مسلمان، احمدزاده، طارمی و علیپور در لیگ پانزدهم را یکی از بی‌رحم‌ترین‌ها می دانند. عالیشاه بعد بازگشتش چندان نتوانست خودش را دوباره پیدا کند. یک روز با برانکو درگیر بود و بعدها هم با کالدرون. او طاقت دوری از مستطیل سبز را نداشت. این در حالی بود که بازیکنان دانه درشتی مثل امیری و ترابی جای خودشان را در جمع سرخپوشان پیدا کرده بودند.
اما بازگشت دوباره یکی از کاپیتان‌های سرخپوشان به جاده درست اوج گرفتن از همان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کلید خورد. جایی که او حتی در اندک دقایق حضورش حسابی کار سرخ‌ها را راه می‌انداخت و پاس گل‌های بی نظیرش زمینه سازی صعود به فینال آسیا را فراهم کرد. بعدها هم در لیگ پایش را فراتر گذاشت و توانست خودش را به عنوان یک مهره ثابت به گل محمدی ثابت کند و دیگر از آن حاشیه‌ های تمام نشدنی فاصله بگیرد. حالا امید عالیشاه بیشتر از حرص زدن برای میکروفون و گلایه کردن دنبال رقابت است و این دقیقاً‌ همان چیزی است که هواداران پرسپولیس مدت‌هاست دنبال آن هستند. عالیشاه حالا بیشتر از همیشه در قامت یک کاپیتان به تیمش کمک می کند و همین مورد روی عملکرد او در زمین هم تاثیر گذاشته است.
هافبک سرخپوشان توانست به خوبی خودش را در ترکیب پرسپولیس ثابت کند. احسان پهلوان از آن دست بازیکنان خوش تکنیک و سرعتی است که هر مربی آرزوی داشتنش را دارد. بازیکنی که می تواند حتی در آخرین دقایق هم استارت سریع بزند و در پرچالش ترین جاهای میدان هم توپ را مال خود کند. پهلوان تنها با یک هفته تمرین توسط یحیی گل محمدی در ترکیب آسیایی پرسپولیس استفاده شد و دست آخر توانست یکی از پایه ثابت های فینال سرخپوشان باشد.
احسان پهلوان در جناح چپ هماهنگی تحسین برانگیزی با سعید آقایی دارد. کارهای ترکیبی این دو بازیکن می تواند هر دفاعی را به ستوه بیاندازد. خصوصاً آن که هر دو بازیکن در موقعیت سازی و صد البته ارسال ها حرف های زیادی برای گفتن دارد. هافبک سرخپوشان علاوه بر این شوت زن قهاری است. او در لیگ شانزدهم به همین پرسپولیس یک گل تماشایی از راه دور زد و حالا هم در پرسپولیس گه گاهی بختش را امتحان می کند که البته فعلاً به در بسته خورده است.به نظر می رسد علی رغم جذب مهدی ترابی باز هم احسان پهلوان در اندیشه های گل محمدی جایگاه ثابت خودش را داشته باشد.

– با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دادگاه عالی ورزش نیز محرومیت عیسی آل کثیر را تایید کرد. محرومیت و جریمه عیسی آل کثیر باعث شد تا پرسپولیس این پرونده را استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا ببرد. وقتی استیناف هم پرونده را تایید کرد، باشگاه پرسپولیس این پرونده را به CAS برد اما باز هم رای به نفع نماینده کشورمان صادر نشد. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در خبری اعلام کرد دادگاه عالی ورزش یا همان دادگاه CAS، حکم محرومیتی که AFC صادر کرده را مورد تایید قرار داده است. با این حساب عیسی آل کثیر تا همان تاریخ 13 فروردین (8 روز بعد) محروم است و جریمه 10 هزار دلاری نیز باید پرداخت شود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید