خبر فوری

امباپه: غیبت لواندوفسکی خبر خوبی برای ما محسوب می شود

هرمزبان – در آستانه دیدار پاری سن ژرمن با بایرن مونیخ، مهاجم تیم پاریسی از غیبت لواندوفسکی در این دیدار ابراز خرسندی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، به نقل از موندو دیپورتیوو، دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در حالی برگزار خواهد شد که روبرت لواندوفسکی به خاطر مصدومیت در این دیدار حاضر نخواهد بود. لواندوفسکی در حال حاضر گلزن ترین مهاجم جهان است و در حال حاضر یک ماه نمی تواند بایرن را همکاری کند. حال کیلیان ام باپه، مهاجم پاری سن ژرمن می گوید که این اتفاق خبر خوبی برای تیم پاریسی محسوب می شود. او در این باره گفت:
نمی خواهم دروغ بگویم. روبرت لواندوفسکی مهاجم بزرگی است و اگر چه دوست ندارم بابت مصدومیت سایرین خوشحالی کنم اما غیبتش خبر خوبی برای ما محسوب می شود.
فقط تیم های بزرگ مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست می آورند و بایرن یکی از مدعیان قهرمانی در این تورنمنت است. به آلمان خواهیم رفت و با توانایی هایمان مقابل آنها قرار می گیریم و باید ببینیم کار به کجا می کشد.
توجهات زیاد مدافعان حریف به من آزارم نمی دهد. هیچوقت پنهان نمی شوم. مسابقه بزرگی در پیش است و همیشه دوست دارم در چنین مسابقاتی بازی کنم. دوست دارم در مسابقات داخلی قهرمان شوم اما فتح لیگ قهرمانان چیز دیگری است.
دیدار بایرن و پاری سن ژرمن تکرار فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان محسوب می شود که با گل کومان با قهرمانی تیم آلمانی به پایان رسید و حال پرسنل کیمپمبه دوست کومان می گوید که قصد جبران آن مسابقه را دارد. او در این باره گفت:
وقتی فهمیدم قرعه ما تقابل با بایرن است، بلافاصله با کینگزلی کومان تماس گرفتم. خیلی خوشحالم که قرار است مقابل هم بازی کنیم. بازی اندکی انتقامی است. ترجیح می دادم لواندوفسکی در این بازی حاضر بود. رقابت را دوست دارم و می خواهم مقابل بهترین ها بازی کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید