همکاری کشورهای منطقه تضمین کننده امنیت است

هرمزبان – نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: همکاری کشورهای منطقه موجب تقویت ثبات و تضمین کننده امنیت است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده عصریکشنبه در دیدار با هیات اعزامی ناوگروه نیروی دریایی کشور پاکستان اظهار داشت: کشورهای متخاصم و تفرقه برانگیز مانند آمریکا به دنبال تفرقه افکنی و نداشتن وحدت کشورهای منطقه هستند و برنامه ناامن نشان دادن منطقه را در دستور کار خود قرار داده اند.

امام جمعه بندرعباس افزود: کشورهای ایران و پاکستان کشورهای دوست و برادر هستند و در موضوعات مختلف منطقه نقش آفرینی موثری دارند که با تعاملات سازنده می توانند امنیت مرزهای آبی و خاکی مشترک خود را تامین کنند.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری تمرین‌های مشترک در آبهای خلیج فارس اتحاد و برادری کشورهای منطقه را به جهانیان نشان می‌دهد و پیام تأمین امنیت منطقه توسط خود کشورهای منطقه را به نمایش می گذارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: برگزاری تمرین‌های مشترک بین نیروی دریایی پاکستان و ایران نشان دهنده  اتحاد و قدرت دو کشور است و باعث عدم تفرقه افکنی کشور های متخاصم مانند آمریکا می شود و امنیت منطقه را نیز تامین می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده : ایران با کشورهای همسایه تعامل سازنده ای را در پیش گرفته است و از ظرفیت کشورهای مختلف استقبال می کند و کشور پاکستان نیز دارای ظرفیت ها و مشترکات فراوانی  است و در آینده شاهد اتفاقات خوبی در تعاملات دو کشور خواهیم بود.

فرمانده ناوگروه اعزامی نیروی دریایی پاکستان حضور در کشور ایران را باعث افتخار بیان کرد و گفت: افتخار بزرگی برای  بنده و ناوگروه اعزامی کشور پاکستان است که توانستیم با کشتی جنگی خود در شهر بندرعباس پهلو بگیریم.

 دریادار خان محمود آصف افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برای بنده افتخار بزرگی است و از نیروی دریایی و کشور جمهوری اسلامی ایران به جهت میزبانی بسیار تشکر می کنم.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید