خبر فوری

لیگ برتر فوتسال بانوان| پیروزی قاطع بانوان رودانی در شیراز

نماینده استان هرمزگان موفق شد در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در دیداری خارج از خانه از سد تیم فجر شهید سپاسی شیراز عبور کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، در هفته یازدهم از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم هیات فوتبال رودان در دیداری خارج از خانه در سالن ابوالفتحی شیراز مهمان تیم فجر شهید سپاسی بود که به پیروزی پرگل دست یافت.

در این دیدار که با نتیجه ۸ بر ۵ به سود نماینده استان هرمزگان به پایان رسید، مریم حکمتی ۷ بار و فاطمه ارزیاب یک بار موفق به گلزنی شدند تا پیروزی ارزشمندی برای تیم هیات فوتبال رودان رقم بخورد و سه امتیاز حساس را به جمع اندوخته‌های خود بی‌افزاید و شاگردان جعفرپور تا حدودی بقای خود در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را قطعی کردند.

بانوان فوتسالیست رودانی بازی را هجومی آغاز کردند و با درخشش مریم حکمتی در همان ابتدا سه بر صفر از حریف پیش افتادند اما در ادامه کار با مصدومیت شدید مژگان مهدی‌زاده دروازبان و کاپیتان خود نیمه نخست با حساب ۴ بر۳ نتیجه را به حریف واگذار کردند.

در نیمه دوم این دیدار بانوان شایسته رودانی عزم خود را برای جبران کار جزم کردند و با پیگیری حملات خود موفق شدند ۵ بار دیگر توپ را با تور دروازه پویندگان صنعت فجر شیراز آشنا کنند تا پیروزی دلچسپ ۸ بر ۵ برای نماینده هرمزگان در این دیدار بر تابلو نتایج سالن ابوالفتحی شیراز نقش ببندند.

به گزارش فارس، با این پیروزی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال رودان با ۱۳ امتیاز و یک پله صعود به رده دهم  رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد.

انتهای پیام/88071

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید