پیروزی رئال مادرید مقابل ایبار/ شکست سنگین چلسی برابر وست برومویچ/ تساوی میلان مقابل سمپدوریا

هرمزبان – رئال مادرید در آستانه بازی با لیورپول، آمادگی خوب و بالایی از خود نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، رئال مادرید موفق شد با کسب 3 امتیاز خانگی 63 امتیازی شده و بالاتر از بارسلونای 62 امتیازی موقتاً به رده دوم برسد و اختلاف با صدر جدول را هم به 3 امتیاز کاهش دهد. این پیروزی در آستانه هفته ای سخت و حساس برای تیم زیدان کلیدی بود. دقیقه `3 کریم بنزما قدر پاس اشتباه و طلایی مدافع ایبار را ندانست و موقعیت دو به تک را به راحتی با یک کرنر عوض کرد! دقیقه `5 ارسال خوب مارسلو با ضربه سر بنزما وارد دروازه ایبار شد اما آفساید بود و گل مردود اعلام شد.
دقیقه `21 ضربه ایستگاهی زیبای آسنسیو از سمت راست، با بدشانسی به تیر افقی برخورد کرد و برگشت. دقیقه `36 بالاخره رئال مادرید به گل رسید؛ حرکت تیمی خوبی که با پاس وازکز به ایسکو همراه شد و ضربه زمینی ایسکو در میانه راه با ضربه رباح ماجری آسنسیو به زیبایی از میان پاهای دروازه بان وارد دروازه شد اما باز هم VAR به صورت میلیمتری این گل را مردود اعلام کرد.
این بار دیگر هیچ چیز نمی توانست گل دقیقه 41 رئال مادرید را مردود اعلام کند؛ پاس خوب کاسمیرو و حرکت زیبای آسنسیو که مدافع ایبار را جا گذاشت و تک به تک شد و با یک بغل پای دقیق کار را تمام کرد. نیمه اول با پیروزی رئال مادرید، در حالیکه کاملاً بر بازی سوار و مسلط بود و دو گل آفساید و یک ضربه به تیر دروازه داشت، به پایان رسید.
دقیقه `52 ضربه زیبای آسنسیو با واکنش دروازه بان به کرنر تبدیل شد. دقیقه `61 تونی کروس و رودریگو به جای مودریچ و آسنسیو وارد میدان شدند.  در دقیقه `62 دروازه رئال مادرید روی یک اشتباه نزدیک بود باز شود اما کورتوا به هر زحمت خود را به توپ رساند و از روی خط دروازه آن را به کرنر فرستاد. دقیقه `68 وینیسیوس و آریباس به جای مارسلو و ایسکو وارد میدان شدند.
دقیقه `72 حرکت خوب وینیسیوس از سمت چپ و ارسال او به روی دروازه با ضربه سر بنزما وارد دروازه ایبار شد تا خیال زیدان تا حدودی راحت شود. این هفتمین بازی متوالی بود که مهاجم فرانسوی گلزنی کرد. دقیقه `80 کریم بنزما جای خود را به ماریانو دیاز داد. دقیقه `87 فشار بازیکنان ایبار در داخل محوطه رئال مادرید که با واکنش خوب کورتوا دفع شد. در نهایت رئال مادرید موفق شد با کسب 3 امتیاز این مسابقه موقتاً و قبل از الکلاسیکو به رده دوم صعود کند.

– اولین شکست توخل در چلسی در ورزشگاه خانگی آبی ها و به دست وست برومویچ رقم خورد. توماس توخل بالاخره طعم شکست به همراه چلسی را تجربه کرد. در دیداری پر برخورد که با اخراج تیاگو سیلوا در دقیقه 29 همراه بود، شاگردان توخل در نهایت با نتیجه 5 بر 2 شکست خوردند. نکته کلیدی این دیدار را می توان اخراج سیلوا دانست که باعث شد نظم تیمی چلسی بر هم بخورد. این پیروزی برای وست بروم که در قعر جدول به سر می برد نیز اهمیت زیادی داشت. این اولین باخت توخل بعد از 14 دیدار بود و باعث شد نبرد بالانشینان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان جذاب تر از گذشته شود.
چلسی 1-0 وست برومویچ؛ کریستین پولیشیچ(27): بعد از برخورد ضربه آزاد مارکوس آلونسو به تیر دروازه، کریستین پولیشیچ از فاصله ای نزدیک توپ را وارد دروازه وست بروم کرد.
چلسی 1-1 وست برومویچ؛ ماتئوس پریرا(2+45): سانتر دروازه بان وست بروم در پشت مدافعان به پریرا رسید و این بازیکن با ضربه چیپ از بالای سر مندی دروازه چلسی را باز کرد تا بازی را به تساوی بکشد.
چلسی 1-2 وست برومویچ؛ ماتئوس پریرا(4+45): ریس جیمز توپ را از دست داد و پریرا صاحب توپ شد و با شوتی محکم در میان محوطه جریمه شلوغ چلسی توانست توپ را به گوشه راست دروازه آبی پوشان بچسباند تا وست بروم با پیروزی به رختکن برود.
چلسی 1-3 وست برومویچ؛ کالوم رابینسون(63):فورلانگ از سمت راست زمین و این بازیکن توپ را به محوطه جریمه چلسی فرستاد و رابینسون با زمان بندی فوق العاده دروازه مندی را با یک بغل پا باز کرد.
چلسی 1-4 وست برومویچ؛ دیانه(68): تاونزند از گوشه چپ زمین توپ را به پریرا رساند و او نیز به دیانه پاس داد تا این بازیکن با شوتی به گوشه دروازه مندی را یک بار دیگر مغلوب کند.
چلسی 2-4 وست برومویچ؛ میسن مانت(71): سانتر مارکوس آلونسو به محوطه جریمه به ورنر رسید و این بازیکن توپ را برای مانت کاشت تا مانت به راحتی دروازه خالی را باز کند.
چلسی 2-5 وست برومویچ؛ کالوم رابینسون(1+90): رابینسون توانست با فرار از آفسایدگیری چلسی با مندی تک به تک شود و با یک ضربه نرم برای بار پنجم دروازه مندی را باز کند.

– میلان هم بد بازی کرد هم بدشانس بود. شوت کسیه در دقایق پایانی به تیرک دروازه برخورد کرد – و هم با اشتباهات بازیکنانی چون تئو هرناندز و دوناروما، مجبور شد بالاخره به تک امتیاز این دیدار رضایت دهد. اکنون اینتر با خیال راحت می تواند به ادامه مسابقات و قهرمانی در سری آ فکر کند.
میلان 0-1 سمپدوریا | فابیو کوالیارلا دقیقه 57: تئو هرناندز پاس اشتباهی به خط هافبک ارسال کرد که به هیچکس نرسید. کوالیارلا از این فرصت و بیرون آمدن دوناروما استفاده کرد تا سمپدوریا را به حقش در این بازی برساند.
میلان 1-1 سمپدوریا | ینس پتر هوگه دقیقه 87: ضد حمله سریع میلان، پاس کسیه به گوشه زمین و ینس پتر هوگه که پس از یک سر توپ عالی، دروازه سمپدوریا را باز کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید