خبر فوری

ورود خودروی سواری به هرمزگان در روز طبیعت امسال ۵۵۸ درصد افزایش یافت

هرمزبان-جانشین قرارگاه پلیس راه هرمزگان گفت: امسال در روز طبعیت ۲۴هزار و ۷۵دستگاه خودروی سواری به استان وارد شد که در مقایسه با سه هزار و ۶۵۸دستگاه خودروی سواری ورودی در روز طبیعت پارسال، افزایش حدود ۵۵۸درصدی را نشان می دهد.

سرهنگ اسماعیل تنها روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود:مجموع  خودروهای سبک و سنگین وارد شده به استان در سیزدهمین روز فروردین امسال ۲۶هزار و ۷۶۶دستگاه است که نسبت به روز مشابه سال گذشته حدود ۳۰۰درصد بیشتر شده است.

وی ادامه داد: جاده لار-بستک با ورود ۴هزار و ۶۱۴دستگاه خودروی سبک شاهد بیشترین ورودی ماشین سواری بود که در مقایسه با ورود ۹۹دستگاه خودروی سبک از این جاده در روز طبیعت پارسال ، افزایش ۴هزار و ۶۵۶درصدی را نشان می دهد.

به گفته سرهنگ تنها ،امسال در روز طبیعت در مجموع ۳۱هزار و ۹۹۳دستگاه خودرو نیز از استان خارج شد که در مقایسه با ۷هزار و ۴۲۸دستگاه خودروی خروجی در روز طبیعت پارسال ، ۳۲۹ درصد بیشتر شده است.

افزایش بسیار زیاد ورود و خروج خودرو در روز طبیعت امسال در حالیست که با توجه به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در استان، محدودیت خروج خودروها با پلاک بومی و ممنوعیت ورود خودرو با پلاک غیربومی برای روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین تصویب و اعلام شده بود.

هم اکنون هفت شهر هرمزگان در وضعیت نارنجی کروناست و تعداد فوتی های (ناشی از کرونا) استان طبق اعلام رسمی دانشگاه علوم پزشکی ، طی یک هفته اخیر سه برابر شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید