جلسه مشترک هیات مدیره باشگاه اروند و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس

باشگاه اروند سورو میزبان مسئولین سازمان فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس بود تا بتوانند با اهم افزایی در راستای توسعه ورزش اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، نشست باشگاه اروند سورو با سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس که با حضور رضوانی رییس، زابلی و مدرس معاون ورزشی و فرهنگی سازمان و الهامی مدیرعامل باشگاه اروند برگزار شد، مدیرعامل باشگاه اروند به عنوان نماینده هییت مدیره ضمن خوشامدگویی به میهمانان، هدف از برگزاری جلسه تعامل فی مابین دو مجموعه بزر گ فرهنگی و ورزشی این شهر عنوان و اظهار داشت: با توجه به موقعیت ویژه محله سورو در کنار ساحل و وجود ظرفیت های طبیعی ، پیشنهاد فعالیت های مشترک در قالب جشنواره‌ها و همایش‌های فرهنگی و ورزشی خصوصا ورزش همگانی جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی با انعقاد تفاهم نامه مشترک کردند.

در ادامه رضوانی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با اظهار خرسندی از برگزاری جلسه و توجه مدیران باشگاه اروند به توسعه مسائل فرهنگی و ورزشی و استقبال از پیشنهادات مطروحه عنوان کرد : باشگاه اروند در محله سورو بعنوان یکی از قدیمی ترین باشگاه های بندرعباس و استان دارای قابلیت هایی است که میتوان با همراهی و همکاری، دیگر ارگان‌ها و ایجاد هم افزایی، کارهای مشترک زیادی را در بخش های فرهنگی و ورزشی انجام داد.

در این نشست زابلی پور و مدرس معاونین سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس دیدگاه های ورزشی و فرهنگی خود را عنوان نموده و مقرر گردید توافقنامه ای مشترک با حضور کارشناسان دو بخش تنظیم و در اولین فرصت پس از تعطیلات به امضا مدیران مربوطه رسانده شود.

پس از اظهارات مهمانان جلسه آقایان محمد امین دریازاده رییس، محمود بخشنده دبیر و پوریا منیری خزانه دار هییت مدیره باشگاه اروند نقطه نظرات کارشناسی خود را مطرح کردند.

در پایان این نشست، بازدید مشترکی از سالن چند منظوره ٢٥٠٠ نفره، زمین چمن طبیعی، زمین چمن مصنوعی، سالن پینگ پنگ، نمازخانه، کتابخانه ساختمان اداری و نمایشگاه عکس باشگاه با حضور مدیران دو مجموعه بعمل آمد. 

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید