خبر فوری

کار خیر یک خانواده داغدار به یاد فرزند/ ساخت مدرسه شطرنج به یاد بردیا

خانواده مرحوم بردیا گله‌داری به یاد فرزندان‌شان، یک مدرسه شطرنج در بندرعباس ساخته و تحویل هیأت شطرنج هرمزگان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، خانواده مرحوم بردیا گله‌داری به یاد فرزند جوان مرحوم‌شان و با توجه به علایق ویژه او به ورزش شطرنج، در یک اقدام خیرخواهانه اقدام به ساخت یک مدرسه شطرنج کرده و آن را به هیأت شطرنج استان هرمزگان تحویل دادند.

علی  رئوفی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه شطرنج که به نام «بردیا گله‌داری» نیز نام‌گذاری شده، با تجلیل از این اقدام خیرخواهانه عنوان داشت: شاهد افتتاح مدرسه شطرنج بردیا گله داری هستیم که خانواده این محروم با احداث این مدرسه در اختیار ورزشکاران این رشته قرار دادند و در حقیقیت با اقدامی ابتکاری و خلاقانه، یاد آن مرحوم را زنده نگاه داشتند.

وی افزود: وقف در زمینه ورزش در عین زیبایی عمل وقف سبب طراوت و رشد جسمانی دیگر فرزندان این مرز و بوم نیز می‌شود و کاری که خانواده گله‌داری با این اقدام خود انجام دادند، سرآغاز یک راه روشن به سوی توسعه وقف ورزشی است.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ وقف در جامعه و پرداختن رسانه‌ها به انجام وقف‌های مبتکرانه و خلاقانه، خاطرنشان کرد: ورزش، محوری برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است و خانواده مرحوم گله‌داری با این اقدام خود ضمن زنده نگهداشتن یاد فرزند خود، موجب اتفاقات خوب اجتماعی و فرهنگی نیز هستند.

در این مراسم امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و مجدزاده عضو هیأت رییسه هیأت شطرنج هرمزگان نیز با تقدیر از اقدام خانواده مرحوم بردیا گله‌داری، از همت آنها در میدان دادن به فعالیت‌های ورزشی و وقف در این زمینه تجلیل کردند.

 به گزارش فارس، مدرسه شطرنج «زنده یاد بردیا گله‌داری» با اولویت آموزشی با ظرفیت ۸۰ نفر با هزینه ۸۰۰  میلیون تومان با همت خانواده گله داری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان احداث و در اختیار ورزشکاران رشته شطرنج قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵/س

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید