احمد گنجی گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت

احمد گنجی، بازیگر و گوینده پیشکسوت رادیو نمایش، شب گذشته 10 فروردین ماه درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، احمد گنجی از هنرمندان رادیوست که شب گذشته، 10 فروردین ماه  در سن 56 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

این هنرمند در طول سال‌های فعالیتش در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش، ایفاگر نقش های کلیدی در نمایش های رادیویی بود.

احمد گنجی، هفدهم اردیبهشت ماه سال 1344 در تهران متولد شد و شب گذشته در سن 56 سالگی از دنیا رفت.

همچنین، به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، هزینه‌های مرتبط با مجالس یادبود از طرف خانواده مرحوم گنجی، صرف امور خیریه می‌شود.

این هنرمند از سال ۱۳۶۴ تاکنون ایفاگر نقش‌های کلیدی در نمایش‌های رادیویی بود و طی این سال‌ها به عنوان بازیگر و گوینده در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش فعالیت داشت.

همچنین، گنجی کتاب‌هایی چون؛ ملت عشق، سمفونی مردگان، برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی)، گلستان سعدی، بامداد اسلام، پیام‌های فرشتگان، کیمیاگر، پیامبر، مائده های زمینی و هبوط را به صورت کتاب صوتی درآورده است. صلح امام حسن(ع) که به همت ایران صدا تهیه شده است نیز از آخرین کار‌های او به حساب می‌آید.

همچنین، پیکر این هنرمند پیشکسوت رادیو فردا دوزادهم فروردین ماه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود.

روحش شاد

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید