خبر فوری

چرخه حمایت از نیازمندان با خودکفایی مددجویان کاهش یابد

هرمزبان – نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: روال به گونه‌ای پیش رود که چرخه حمایت از نیازمندان با رسیدن به خودکفایی و اشتغال زایی مددجویان کاهش پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده روز سه‌شنبه در مراسم معارفه و تودیع مدیرکل کمیته امداد هرمزگان افزود: هرمزگان طبق آمارهای مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های با فقر بالاست که نیازمند حمایت‌های ویژه از سمت مرکز کشور و سایر دستگاه های اجرایی است.
وی بیان داشت: باید تلاش کرد اعتبارهای حوزه ی  مختلف کمیته امداد هرمزگان تقویت شوند و شاهد کاهش فقر مردم استان در دوره جدید کمیته امداد باشیم.

امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: امیدواریم در سال‌های آینده کارها به گونه‌ای پیش رود که در آمار کشوری جزء چند استان فقیر کشور نباشیم.
وی با بیان اینکه در مسیر خدا بودن یک افتخار است، اظهارداشت: خدمت کردن در دستگاهی مانند کمیته امداد و جامه عمل پوشاندن به نیاز نیازمندان بزرگترین خدمت برای یک خدمتگزار است.
عبادی زاده ادامه داد: مایه فخر دنیا و آخرت است که انسان توفیق پیدا کند در خدمت نیازمندان باشد و امروز همه ما مفتخریم که به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنیم.
در این آیین جلیل تراهی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد هرمزگان معرفی و از خدمات علی الهیاری مدیرکل سابق این اداره کل قدردانی شد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید