خبر فوری

مرزداران امنیت ، سنگربانان مردم و کشور

هرمزبان-دستگاه امنیتی هر کشوری،خط مقدم برخورد و مواجهه با دسیسه ها و حیله گری ها و طمع ورزی های داخلی و خارجی کسانی است که آسایش و ایمنی و زندگی آسوده مردم را بر نمی تابند.

روابط عمومی اداره کل اطلاعات هرمزگان روز دوشنبه به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) آورده است، از انقلاب عظیم اسلامی ۵۷ به بعد،ایران عزیز حتی روزی از مزاحمت های شرورانه استکبار و ایادی آن در امان نبوده است. از نخستین روزهای پیروزی وابستگان مزدور و اجیر غرب و شرق برآن بوده اند تا به انواع ترفندها مردم رااز ادامه راهی که با شعارهای حماسی استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی در خیابان های بهمن خونین انتخاب کرده بودند منصرف دارند.

تقویمی از روزهای پراز حادثه ،انفجار و خون و شهادت در آن سال ها خلق شد که اگر نبود پایمردی مدافعان صدیق و ایثارگر انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه امام راحل شاید تاریخ گونه دیگری رقم می خورد .طیف متنوعی از اقسام توطئه ها و خباثت ها وجود دارد که نشانگر عمق کینه و عداوت زورمداران عالم بااین انقلاب ارزشی و مستقل است.

در سیر تکوینی تاریخ انقلاب پیوسته،دشمنان با روش های پیچیده و تازه در پی از پای درآوردن ایران عزیز به هر شکل بوده اند.وزارت اطلاعات ،متولی امنیت و پاسداری از مرزهای امنیت و حراست از دستاوردهای ارزش های نظام اسلامی در ابعاد گوناگون است.

امنیت تنها به ایمنی و خاطرجمعی مردم از صدمات فیزیکی و جسمانی برنمی گردد بلکه مقوله امنیت فراتر از بدن به روح و روان و افکار نیز تسری می یابد.سربازان گمنام ولی عصر )عج )در طی این سالها پنهان و مخفی از چشم مردم ،کارهای کارستان زیادی کرده اند .

هرگاه باند سازمان یافته موادمخدر بین المللی به ضربه امنیتی گرفتار می شود ره آورد آن به سلامت اجتماعی مردم خیر می رساند و هرگاه مفسدان نابکاری در لباس خدمت ولی در باطن خیانت به چنگ قانون می افتند عوامل نارضایتی و چپاول اموال بیت المال حذف می شوند که برکت آن باز به مردم برمی گردد.

وزارت اطلاعات ،یک دستگاه اطلاعاتی دور از مردم و برکنار از دردها و دغدغه های آنان نیست چنانکه کارشناسان و دست اندرکاران در تلاش رفع مشکلات و موانع زندگی روزمره مردم هستند و بسیاری از آن نه تنها هیچگاه درجایی منتشر نمی شود بلکه در پرده اختفا و پوشیدگی باقی می ماند.

رویکرد مردمی وزارت اطلاعات ،شاید بی آنکه همگان بدانند برخی از گره ها ،مصائب و مشکلات آنان را حل و فصل کرده است .سربازان گمنام امام زمان همدوش سایر نیروهای امنیتی و نظامی و اجرایی و در جهت خواسته های کلان نظام اسلامی همواره مرزدار امنیت و اقتدار ملی بوده اند.

خنثی کردن مکر دشمنان برای بی ثبات ساختن امنیت مردم ،پاسداری از بیت المال و عدالت اداری و سازمانی ،جلوگیری از رخنه های اعتقادی و جنگ نرم در باورها و عقاید اصیل جامعه و…تنها گوشه هایی از مساعی شبانه روزی گمنامانی است که شهرت دربی نام و نشانی دارند.
دراین سال ها ،دشمنان این آب و خاک که هیچ سازش و کنار آمدنی با آحاد جامعه ندارند از انواع شگردها و روش ها بهره گرفته اند تا ثبات و استواری کشور رادر خطر اندازند و درظاهری دلسوز به باطن خباثت خود که ویرانی و انهدام پیکره ایران عزیز است نایل آیند اما به یاری خداوند سبحان و عنایت خاصه امام عصر (عج ) و همدلی و پشتیبانی ملی، فرزندان غیورشان در کسوت سربازان گمنام وزارت اطلاعات همداستان با سایر نیروهای نظامی و انتظامی این تلاش مذبوحانه را به سنگ تباهی کوبیده و ایادی آنان نیز تارومار شده یا راه گریز درپیش گرفته اند.

بزرگداشت مقام این بی نامان شریف ، احترام به عزت و استقلال و تمامیت ارضی کشور خوبمان ایران اسلامی است.فرزندان پاکباز و از جان گذشته ای که بی چشمداشتی در دوری گزیدن از شهرت و نام ،خادمان ملت خویشند و دوستدار سر بلندی و پیروزی و اوج کشور و مردم خود .سنگربانان گمنامی که از خود عبور کرده اند تا نام پر افتخار وطن به جاودانگی و سرافرازی بماند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید