خبر فوری

سربازان گمنام امام زمان(عج) مدافع انقلاب و نظام هستند

هرمزبان – استاندار هرمزگان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با چشمان بیدار و هوشیار خود و ایثار، فداکاری و جانفشانی، مدافع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

فریدون همتی روز دوشنبه با گرامیداشت سالروز نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) با قدردانی از ایثار، فداکاری و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج)افزود: امنیت و آرامش ایران اسلامی، مرهون رشادت این سربازان گمنام است.
وی ضمن فرا رسیدن عید نیمه شعبان اظهارداشت: امام زمان(عج) با ظهور خود، حکومت جهانی مستضعفین را طبق عدل الهی در سراسر گیتی برپا خواهند ساخت و جهان را از وجود ظلم و ظالم پاک می‌کنند.
استاندار هرمزگان یادآورشد: ما منتظران ظهور منجی عالم بشریت، باید ویژگی هایی که براساس آموزه های اسلامی برای انتظار حضرت ولی عصر (عج) تعیین شده را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم تا به یک منتظر واقعی برای ظهور امام زمان(عج) تبدیل شویم.
همتی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) منجر به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان حکومتی مبتنی بر اصول و آموزه های دین مبین اسلام شد که صاحب اصلی این انقلاب و نظام، حضرت صاحب الزمان(عج) به عنوان حجت خداوند متعال بر روی زمین است.
وی ابرازداشت: پس از پیروزی انقلاب و با شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرهنگ مهدویت و انتظار برای ظهور امام زمان(عج) به صورت گسترده‌تر در سراسر جهان ترویج یافته است و همچنان باید در راستای فرهنگ سازی بیشتر در این راستا گام برداریم.
استاندار هرمزگان با قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر سربازان گمنام امام زمان(عج)، از درگاه خداوند منان، توفیق همگان در راه سربازی حضرت مهدی(عج) و انتظار واقعی برای ظهور آن حضرت را خواستارشد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید