فوتسال بانوان رودان مقابل سایپا تهران شکست خورد

هرمزبان – هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور با برتری چهار بر صفر سایپا مقابل رودان همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از شنبه شب ایرنا، تیم هیات فوتبال رودان در سالن شهید جعفری میزبان تیم سایپا تهران بود و دراین بازی تیم سایپا با برتری چهار بر صفر بازی را به سود خود به پایان رساند. 
سایپا بااین برد ۲۴ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بیشتر نسبت به ملی حفاری اهواز در جایگاه نخست جدول قرار گرفت.
 تیم هیات فوتبال رودان نیز با کسب هفت امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.
نماینده هرمزگان در هفته یازدهم در شیراز به مصاف پویندگان فجر این شهر می‌رود.
در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور امروز شنبه هفتم فروردین ۶ دیدار و در ۲ گروه در شهرهای مختلف پیگیری شد.
در سایر دیدارهای این هفته نیز ملی حفاری در اهواز با نتیجه پنج بر۲  پویندگان فجر شیراز را از پیش رو برداشت، شهروند ساری پنج بر ۲ مقابل مس کرمان تن به شکست داد و کیمیای اسفراین با هشت گل مغلوب پالایش نفت آبادان شد.
تیم پارس آرا شیراز در بازی بیرون از خانه با ۶ گل هیات فوتبال اصفهان را شکست داد، مس رفسنجان دربازی خانگی هشت بر سه مغلوب هیات فوتبال خراسان رضوی شد.
لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه هفت تیمی برگزار می‌شود و تیم هیات رودان در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌های سایپا تهران، ملی حفاری اهواز ، نامی نو اصفهان، پویندگان فجر شیراز ، مس کرمان و شهروند ساری هم گروه است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید