کسانی را که در تایید صلاحیت‌ها دخالت کنند از تریبون نمازجمعه معرفى خواهند شد

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: از صاحب نفوذان می‌خواهم از موقعیت سیاسی و حزبی خود برای فشار برعوامل نظارتی استفاده نکنند که آن‌ها طبق قانون و انصاف کار خود را بکنند اگر کسی خواست از قدرتش سوء استفاده کند بنده از همین تریبون به مردم او را معرفی خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرلنگه، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت امام زمان حضرت مهدی (عج) با تفسیر آیه  سی از سوره ملک، اظهار داشت: براساس تاویل و تطبیق امامان معصوم علیهم‌السلام، مراد از آب فرو رفته در زمین در این آیه شریفه را امام غایب از نظرها می‌دانند بیانگر این نکته مهم است که همچنانکه آب مایه حیات است یا مایه حیات جسمی است ، امام  مایه حیات جامعه بشری است. 

وی افزود:  روز پانزده شعبان که مصادف است با روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را  به همه مردم  شریف خصوصا مستضعفان جامعه و سربازان گمنام امام زمان که امنیت شهرستانمان را مدیون تلاش‌های مخلصانه آنها هستیم تبریک عرض می‌کنیم. 

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به دوازده فروردین روز جمهوری اسلامی، یادآور شد: مردم با رای نزدیک به صد در صدی خود نوع حکومت را که جمهوری اسلامی است انتخاب کردند و برای استقرار و دفاع از آن صدها هزار شهید دادند امروز این درخت جمهوری اسلامی به ثمر نشسته است و ان‌شاالله با پایمردی مردم پیروزی نهایی نزدیک است.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا تاکید کرد: تجاوز وحشیانه آل سعود و حامیانش له ملت مسلمان و گرسنه و بی‌گناه یمن وارد هفتمین سال شد، چهل و چهار هزار غیر نظامی که هشت هزار نفر آنها کودک بودند را قتل عام کردند فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای که توسط مدعی خادمین حرمین شریفین که در واقع خائنین حرمین شریفین هستند علیه مسلمانان بی پناه یمن در حال وقوع است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: آمریکا، انگلیس و اسرائیل پشتیبان آن جنایت‌اند مدعیان حقوق بشر از سازمان‌ها و افراد مدعی همه سکوت ذلت بار کرده‌اند‌ و ای مدعیان دروغگوی مدافع حقوق بشر ننگ برشما، مرگ بر شما .شما ایران اسلامی را و حزب‌الله قهرمان را محکوم به نقض حقوق بشر می‌کنید اما ناله کودکان گرسنه یمنی زیر آوار مانده را نمی‌شنوید ؟ ان‌شاءالله جبهه مقاومت روز  به روز قویتر شده و جواب این بی‌رحمی شما را با موشک‌های دوربرد و نقطه زن خود در آسمان و خشکی و دریا خواهد داد وعده ی الهی که پیروزی مظلوم بر ظالم است نزدیک است انصارالله یمن دیگر خواب خوش برای شما آل سعود و حامیانتان باقی نخواهد گذاشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه گفت: نام گذاری سال هزارو چهارصد از سوی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به سال تولید ، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از مهمترین مسائلی است که باید به آن پرداخته شود، معظم له فرمودند؛ اگر تولید به درستی در کشور اتفاق بیفتد هم تاثیرات عمیق اقتصادی در کشور می‌گذارد ، هم موجب اعتماد به نفس ملی می‌شود ، هم موجب رضایتمندی مردم می‌شود و هم امنیت ملی را تضمین می‌کند.

 وی ادامه داد: دولت مستقر در سال نودونه  به دلایل مختلفی نمره قبولی را در تحقق شعار یعنی جهش تولید نگرفت ولی امیدواریم در چندماه باقی مانده  استقرار خود همت کند از تولیدگران پشتیبانی عملی نماید و موانع را از پیش پای آنها بردارد.

مولف کتاب جهاد اقتصادی یادآور شد: مایه تاسف است که در دو سه ماه مانده به پایان دولت تغییرات متعدد، غیر معمول و غیر معقول مدیران در شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها در حال اتفاق است نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان هم از این مسئله بارها گلایه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا گفت: سوال اینست که دولتمردان وبرخی دیگر از مسؤولان در چند ماه مانده به پایان دولت دنبال چه اهدافی هستند فقط در شهرستان ما علی رغم تذکر بنده و مخالفت این حقیر با تغییرات، چندین مسؤول در یک ماه گذشته تغییر کرده است این کارها برای خدا و انقلاب و مردم نیست فقط دنبال تسویه حساب‌های حزبی و شخصی خود هستید، خدا می‌بیند و مردم هم به موقع پاسخ شما را خواهند داد.

مدیر سابق حوزه های علمیه خواهران استان قم خاطرنشان کرد: بنده  در اولین روز کاری سال تولید با هدف لبیک‌گویی به فرمایش مقام معظم رهبری بازدید سه ساعته‌ای از پروژه  عظیم در آستانه بهره برداری پرورش میگو چارک داشتم که ضمن قدردانی از سرمایه گذار محترم امید است با حمایت همه جانبه مسؤولان به زودی شاهد بهره‌برداری از این طرح بزرگ باشیم که ضمن تولید درصد  قابل توجهی  از مایحتاج غذایی جامعه اشتغال مناسبی نیز برای مردم منطقه ایجاد خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: سال جدید در شهرستان بندرلنگه سال کار است دولت بعد در شهرستان دولت کار و خدمت جهادی است هرکس می‌تواند بسم‌الله ، هرکس نمی‌تواند رها کند برود اگر نرفت مردم او را خواهند  فرستاد .

این استاد اخلاق تصریح کرد: کرونا کماکان مهمان ناخوانده ماست متاسفانه تعداد مبتلایان در شهرستان زیاد شده است مردم باید بیشتر مراعات کنند تعطیلات ، سیزده بدر و مسائلی مانند آن نباید دلیلی بر فراموش کردن مراعات‌ها شود مردم به خود و دیگران رحم کنید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه با اشاره به انتخابات شوراهای شهر روستا، گفت: از کسانی که خود را برای خدمت به مردم کاندیدای شورای اسلامی شهرها کرده‌اند تشکر می‌کنم نکته مهم در این مرحله دقت کامل و اجرای مر قانون در احراز صلاحیت‌هاست هم به مراجع چندگانه و هم به عوامل نظارتی و مسؤول در تایید صلاحیت‌ها عرض می‌کنم این امانت الهی در دست شماست اگر خلاف حق عمل کردید خیانت کرده‌اید ودر عذاب الهی گرفتار خواهید شد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه ادامه داد: از صاحب نفوذان هم می‌خواهم از موقعیت خود سواستفاده نکنید بر عوامل نظارتی فشار سیاسی و حزبی نیاورید بگذارید طبق قانون و انصاف کار خود را بکنند اگر کسی خواست از قدرتش سواستفاده کند بنده از همین تریبون به مردم او را معرفی خواهم کرد خود بنده هیچ دخالتی در تایید یا رد صلاحیت ها نمی‌کنم انتظار دارم هیچ مسؤولی هم در این امر دخالت نکند.

وی یادآور شد: جای تاسف است که در دوره قبل شورای اسلامی شهرها وروستاها حدود صدو پنجاه شورا با مشکل و پرونده های سیاسی، اخلاقی و غیرو مواجه شد واقعا آمار تاسف باری است، این مساله حکایت از آن دارد که در تایید صلاحیت‌های کاندیداهای شوراها باید دقت حداکثری به عمل آید.

انتهای پیام/88028

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید