خبر فوری

اقتصاد داخلی‌مان را باید در مسیر جهش تولید و مانع زدایی قرار دهیم


هرمزبان – نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اقتصاد کشورمان در میان ۲۰ اقتصاد اول جهان قرار دارد و این نقش را باید جدی گرفته و اقتصاد داخلی‌مان را با جهش تولید و مانع زدایی از تولید به بهترین شکل ممکن پیگیری کنیم.

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباسی با گرامیداشت نیمه شعبان، اظهار کرد: فرهنگ انتظار در وجود خویش ایمان و مقاومت و اقتدار برای جامعه اسلامی می‌آفریند و ملت‌های باورمند به ظهور هرگز انگیزه و امید خویش را برای آینده‌ای روشن از دست نمی‌دهند.
وی با بیان اینکه وجود امام عصر (عج) و وجود منجی در قرآن و آموزه‌های اسلامی و دینی ما نیز مورد تأکید قرار گرفته است، افزود: تمامی امامان ما در دوران خویش بر وجود منجی اشارت مستقیم و غیرمستقیم داشته‌اند و روایات متقنی و مستدلی در این زمینه وجود دارد.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به نام‌گذاری سال و سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز از سال ۱۴۰۰، بیان کرد: مولفه‌ها و راهکارهای تحقق شعار سال کاملا در کشور فراهم و مهیا است و به عزم جزم از سوی مسؤولان کشور و بخصوص مسؤولان عالی دولت نیاز دارد تا با مانع زدایی از فرآیند تولید و خدمات و اشتغال در کشور و پشتیبانی از اشتغال موجود در کشور، راه پیشرفت و اقتدار ملی تداوم یابد.
حجت‌الاسلام عبادی‌زاده ادامه داد: هرمزگان در پیشانی توسعه اقتصادی کشور قرار دارد و لذا در این زمینه باید نقش مردم و اقتصاد محلی در رشد همه‌جانبه کشور مورد توجه جدی قرار گیرد و ما به نقش خودمان در این زمینه قائل باشیم.
وی اظهار کرد: اقتصاد کشورمان در میان ۲۰ اقتصاد اول جهان قرار دارد و این نقش را باید جدی گرفته و اقتصاد داخلی‌مان را با جهش تولید و مانع زدایی از تولید به بهترین شکل ممکن پیگیری کنیم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اهمیت باورهای دینی و نقش باور داشتن به فرهنگ انتظار در رشد یک جامعه اسلامی، عنوان کرد: جامعه باورمند به انتظار هرگز از تکاپو و تحرک دست بر نمی‌دارد و ما به عنوان جامعه‌ای که به این امر باور داریم، باید بیش از پیش تلاش کرده و راه خویش را پیش بریم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید