پروژه غول های لالیگا برای فصل آینده؛ هلندی ها در بارسلونا، ستاره بایرن در مادرید

هرمزبان – به نظر می‌رسد که از حالا دو خرید تابستانی بارسلونا قطعی شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، بعد از اینکه رونالد کومان در تابستان اخیر به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شد، شایعات زیادی در رابطه با لیست نقل و انتقالاتی این مرد هلندی به گوش رسید اما در اکثریت این اخبار یک بحث مشترک وجود داشت و آن هم چیزی نبود مگر علاقه او به جذب دو ستاره هلندی یعنی جورجینیو واینالدوم و ممفیس دیپای.
در همین راستا بارسلونا تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن این دو بازیکن انجام داد. با این حال درمورد واینالدوم باشگاه لیورپول به او اجازه جدایی نداد و همین موضوع باعث شد که هافبک جنگنده هلندی یک فصل دیگر در آنفیلد ماندگار شود. اوضاع دیگر هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا نیز مشابه بود. ممفیس دیپای هم بعد از دریافت پیشنهاد از سوی باشگاه کاتالانی با مخالفت جدی لیون روبرو شد تا او نیز نهایتاً به کار خود در تیم فرانسوی ادامه دهد.
با این همه به نظر می رسد که در تابستان پیش رو نهایتاً این دو بازیکن می‌توانند به نوکمپ نقل مکان کنند. در همین ارتباط نشریه اسپورت کاتالونیا صفحه اصلی امروز خود را به این مسئله اختصاص داده و با تیتر “واینالدوم-دیپای، خیلی نزدیک” به این موضوع اشاره کرده که بلوگرانا در در آستانه جذب این دو ستاره هلندی قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش تمام توافقات لازم در این زمینه صورت گرفته و تنها تایید هیئت مدیره جدید بارسلونا باقی مانده است. در واقع اگر اتفاق خاصی رخ ندهد واینالدوم و دیپای در پایان فصل با قراردادهایی سه ساله و به شکل رایگان به بارسلونا خواهند پیوست.
از طرفی قرارداد داوید آلابا، مدافع ارزشمند و 28 ساله بایرن مونیخ در پایان فصل با این تیم تمام می شود و او چند هفته قبل رسما اعلام کرد بعد از سالها درخشش در ترکیب این تیم، در تابستان از بایرن مونیخ جدا خواهد شد. علیرغم شایعات مبنی بر توافق با رئال مادرید، هنوز مقصد بعدی داوید آلابا قطعی نشده و در زمان حضور در ترکیب اتریش، او خودش را به صحبت کردن در مورد آینده بی میل نشان داده است.
داوید آلابا در پاسخ به شایعه توافق با رئال مادرید گفت: “قطعا شما اخبار و شایعات زیادی در مورد تیم بعدی من و انتقال در ماه های آینده می شنوید. اما من از آن دسته افراد نیستم که هر روز صبح بلند شده و همه روزنامه را بخواند. در آینده خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. در حال حاضر و خصوصا زمانیکه در اردوی تیم ملی اتریش حضور دارم، تمایلی به فکر کردن در مورد آینده و مقصد بعدی ام ندارم.
بر کسی پوشیده نیست که بازی در رقابت های جام جهانی برای من و تیم ملی اتریش در اولویت است. ما می دانیم که برای صعود به جام جهانی از کیفیت لازم برخورداریم و همه کار را برای رسیدن به این انجام خواهیم داد. این هدف برای من اهمیت زیادی دارد، زیرا بازی کردن برای کشورم اتریش و پرچم این کشور افتخار بزرگی محسوب می شود.”
مدافع اتریشی و 28 ساله بایرن مونیخ چندی قبل رسما اعلام کرد از این باشگاه جدا خواهد شد. حالا نشریه روزنامه ABC ارقام توافق شفاهی داوید آلابا با رئال مادرید برای انتقال در تابستان سال آینده را فاش کرده است. طبق ادعای این نشریه باشگاه رئال مادرید 20 میلیون یورو به پینی زاهاوی مدیر برنامه بازیکن و جورج آلابا، پدر و دیگر مدیر برنامه داوید آلابا و البته خود این بازیکن به عنوان پاداش امضای قرارداد پرداخت خواهد کرد.
داوید آلابا برای چهار فصل با دستمزد 10 میلیون یورو برای رئال مادرید بازی خواهد کرد و اینگونه به یکی از پردرآمدترین بازیکنان این تیم تبدیل می شود. البته هنوز توافق بین رئال مادرید و داوید الابا نهایی و قطعی نبوده و این توافق نامه شفاهی است. در حال حاضر باشگاه های مختلفی از جمله بارسلونا شرایط جذب داوید آلابا را از نزدیک دنبال می کنند و هنوز هم احتمال انتقال این بازیکن به تیم های دیگر نیز وجود دارد.
پاری سن ژرمن نیز یکی از تیم هایی است که به شدت برای خرید داوید آلابا وارد عمل شده و 15 میلیون یورو در هر فصل به او پیشنهاد داده است. به نظر می رسد خود این بازیکن با ناصر الخلیفی در مورد توافق شفاهی با رئال مادرید صحبت کرده و به او قول داده در صورت عدم انتقال به لالیگا، به صورت جدی با باشگاه پاری سن ژرمن نیز وارد مذاکره شود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید