خبر فوری

مسابقه کتابخوانی «انتظار عامیانه، عالمانه، عارفانه» برگزار می‌شود

کتابخوان پاتوق کتاب با همراهی انتشارات بیان معنوی مسابقه کتابخوانی «انتظار عامیانه، عالمانه، عارفانه» را برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، کتابخوان پاتوق کتاب، با همراهی انتشارات بیان معنوی، به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج)، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی «انتظار عامیانه، انتظار عالمانه، انتظار عارفانه» کرده است.
 
این کتابخوان ضمن لحاظ امتیاز باشگاه مخاطبین پاتوق کتاب، برای همه شرکت‌کنندگان در آزمون این مسابقه معادل درصد کسب شده آنها، در انتهای مسابقه به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگانی که امتیاز بالای ۸۰ درصد کسب کرده باشند، به قید قرعه، به نفرات اول تا سوم هر کدام دو میلیون ریال، نفرات چهارم تا ششم هر کدام یک میلیون ریال جایزه نقدی و نفرات هفتم تا دهم هر کدام پانصد هزار ریال اعتبار خرید از اپلیکیشن پاتوق کتاب اهدا می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند با دانلود و مطالعه کتاب «امیر گل‌ها» از طریق سایت و اپلیکیشن پاتوق کتاب به نشان patogh.mobi یا خرید آن از کتابفروشی‌های معتبر در سراسر کشور، از ۵ تا ۹ فروردین ۱۴۰۰ در این مسابقه شرکت کنند.
 
پیش از این، اپلیکیشن کتابخوان پاتوق کتاب، مسابقه کتابخوانی «خط امام» و «امیر گل‌ها» را در سال ۱۳۹۹ برگزار کرده و با استقبال مخاطبان روبرو شده بود. انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید