خبر فوری

توزیع صدها هزار ماسک و دستکش توسط پلیس در هرمزگان

جانشین فرمانده انتظامی استان با تأکید بر لزوم استفاده از ماسک در مراکز انتظامی از توزیع اقلام بهداشتی رایگان در بین کارکنان انتظامی استان هرمزگان از ابتدای ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، سرهنگ مهرداد مشوق اظهار کرد: برابر تدابیر فرمانده انتظامی استان با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و کمبود لوازم بهداشتی پیشگیری از این بیماری ، پلیس استان با تهیه لوازم مختلف بهداشتی اعم از ژل ضد عفونی کننده ، ماسک ودستکش، اقدام به توزیع آن در بین کارکنان و خانواده های محترم آنان کرد.

وی با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک در همان روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا با همکاری خانواده محترم کارکنان، افزود: از ابتدای سال جاری با تلاش های صورت پذیرفته 371 هزار و 469 عدد ماسک، 209 هزار و 274 جفت دستکش، 12 دستگاه تب سنج، 8 هزار و 200 عدد ژل ضد عفونی کننده دست، 5 هزار لیتر مایع دستشویی و 550 لیتر الکل تقسیم شده است.

سرهنگ مشوق با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس استان در بحث آگاهسازی شهروندان  و کارکنان باتولید و انتشار بیش از 2 هزار فتوتیتر ،پوستر،بنر، بروشور و مطالب آموزشی در راستای مبارزه با کرونا در بستر فضای مجازی طی سال جاری ، اظهار داشت:با تلاش کارکنان و خانواده محترم آنان همچنین طی این مدت یک هزار و 130 شیلد محافظ بهداشتی، 8 هزار و 800 مایع ضد عفونی، 127 هزار لیتر آب ژاول و 68 طاقه پارچه بزرگ برای تهیه ماسک فراهم گردیده است.

وی جمع ارزش ریالی اقلام توزیع شده را بالغ بر 25 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: طی این مدت 2 عدد پکیج بهداشتی، هزار لیتر مایع دستشویی برای خانواده کارکنان و ارسیال پکیج بهداشتی به ارزش یکصد میلیون تومان پکیج جهت خانواده شهدا ، جانبازان ، معسیرین و بیماران کرونا مثبت در کنار سبد کالا معیشتی اهدا شد.

این مقام انتظامی از غربالگری کارکنان دارای علائم مشکوک به صورت روزانه خبر داد و گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی تأثیر زیادی در پیشگیری از ویروس کرونا دارد .

وی از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط معاونت بهداد و مجموعه انتظامی استان در راستای پیشگیری کرونا به راه اندازی نقاهتگاه 50 تختخوابی در جوار بیمارستان منطقه ای در زمان اوج بیماری کرونا در استان، راه اندازی کارگاه خیاطی و تولید ماسک پارچه ای در شهرستان های بندرعباس و حاجی آباد با نگاه جهادی با توان تولید ماهیانه 12هزار عدد ماسک پارچه ای قابل شست وشو با تعداد کل تولید ماسک پارچه ای 32هزار عدد، راه اندازی کارگاه موقت تولید شیلد در معاونت بهداد استان، گندزدایی محیطی (کلیه اماکن انتظامی، منازل سازمانی و اماکن برون سازمانی) با بالغ بر 9میلیون و 400هزار لیتر مایع ضد عفونی در مساحت 3 میلیون شصد نود و 696 هزار متر مربع، آموزش چهره به چهره، بازدید بهداشتی اماکن انتظامی،برگزاری مستمر جلسات قرارگاه استانی بهداشت درمان طرح امام رضا (ع) عنوان کرد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر لزوم استفاده از ماسک در مراکز انتظامی ، از ضد عفونی کردن روزانه تمامی کلانتری ها، پلیس های تخصصی و مراکز انتظامی استان خبر داد و گفت: مردم هیچ گونه نگرانی در هنگام ورود به این مراکز نداشته باشند اما لازم است که رعایت کنند و از تردد های غیر ضروری به این مراکز خودداری کنند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید