خبر فوری

امین قاسمی نژاد با عقد قراردادی به استقلال پیوست

هرمزبان – بالاخره بعد از مدت ها حرف و حدیث امروز امین قاسمی نژاد با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، این در شرایطی است که در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته است و قانونا تا این لحظه آبی ها نمی توانند از خریدهای جدید خود استفاده کنند. با این حال به گفته یکی از نزدیکان باشگاه استقلال پنجره نقل و انتقالاتی استقلال ظرف امشب و یا فردا باز می شود و قاسمی نژاد می تواند از هفته نوزدهم برای آبی ها بازی کند.
امین قاسمی‌نژاد پس از مذاکره طولانی با مدیران باشگاه استقلال و تاخیری که بخاطر دریافت رضایت‌نامه‌اش از این باشگاه به وجود آمد، در نهایت قراردادش با آبی پوشان پایتخت را به امضاء رساند. این بازیکن 34 ساله پس از دو فصل و نیم حضور در پدیده(شهرخودرو) مشهد و نمایش خوبی که در این تیم داشت، مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفت و تبدیل به یکی از گزینه‌های جدی استقلال در نقل و انتقالات زمستانی شد که امروز با این تیم به توافق رسید.
قاسمی‌نژاد دو روز قبل پس از مذاکره با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال که به‌خاطر تحت قرارداد بودن او با باشگاه مشهدی نهایی نشد، با دریافت رضایت‌نامه از پدیده(شهرخودرو) توانست به‌عنوان بازیکن آزاد به استقلال بیاید. این بازیکن شب گذشته پس از توافق دو جانبه با مالک باشگاه شهرخودرو توانست رضایت‌نامه‌اش را بگیرد تا امروز به‌عنوان بازیکن آزاد پای میز مذاکره با استقلال بنشیند و به توافق نهایی برسد.
قاسمی‌نژاد که این روزها در تهران به سر می‌برد، ظهر امروز در باشگاه استقلال حضور یافت و دقایقی قبل قراردادش با آبی‌پوشان را رسمی کرد تا به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شود. انتقال قاسمی‌نژاد به استقلال در شرایطی نهایی شد که این تیم در حال انجام بازی خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی تبریز بود و در همین حین بزرگترین نقل و انتقالات نیم‌فصل آبی‌پوشان اتفاق افتاد. پیش از این سعید مهری و آرمان رمضانی با استقلال قرارداد بسته بودند و امین قاسمی‌نژاد سومین بازیکنی است که در نقل و انتقالات زمستانی آبی‌پوش می‌شود.
طی ساعات اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه باشگاه گل‌گهر سیرجان پیشنهاد نجومی برای جذب امین قاسمی‌نژاد و عقد قرارداد یک سال و نیمه با او داشته، این موضوع توسط سیرجانی‌ها رد شد. باشگاه گل‌گهر سیرجان در این باره اعلام کرده است: «بر خلاف اخبار منتشر شده تا این لحظه هیچ مذاکره مستقیمی با امین قاسمی‌نژاد از طرف باشگاه گل‌گهر انجام نشده است و طبق شئونات و قوانین تنها درخواست کتبی به باشگاه پدیده ارسال شده است.»
در ادامه این اطلاعیه آمده است: «اعداد مطرح شده در برخی رسانه‌ها صرفا جهت جذب مخاطب است و در پنجره نقل و انتقالات  ابتدای فصل و همچنین نیم‌فصل هیچ پیشنهاد نجومی و عجیبی به بازیکنان در کار نبوده است.»
استقلال به احتمال فراوان در نیم فصل دوم بدون خریدهای جدید خود به میدان می رود. زمان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران فردا شب به اتمام می رسد و در این بین استقلال با مشکلی بزرگ برای ثبت قرارداد بازیکنان خود روبرو است. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته است و مدیران استقلال ادعا می کنند یک بار برای بودروف پول پرداخت کرده اند اما این پول برگشت خورده و حالا فرصت کمی دارند تا بتوانند دوباره پول را به حساب این بازیکن واریز کنند.
استقلال در فصل نقل و انتقالات عرفان گل محمدی، سعید مهری و آرمان رمضانی را جذب کرده و امین قاسمی نژاد هم برای پیوستن به این تیم به توافق نهایی رسیده اما بسیار بعید است پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تا فردا باز شود. با این شرایط احتمالا جذب امین قاسمی نژاد منتفی می شود و از طرف دیگر ممکن است باشگاه استقلال 3 خرید جدید خود را به باشگاه های دیگر قرض بدهد تا آنها با شروع لیگ بیست و یکم دوباره به این تیم برگردند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید