خبر فوری

در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ یوونتوس آماده مذاکره برای فروش کریستیانو رونالدو

هرمزبان – یوونتوس در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، مشکلی با فروش کریستیانو رونالدو ندارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، یوونتوس در صورتی که رونالدو خواهان جدایی باشد، با تیم های خواهان او مذاکره می کند. به نقل از AS، یوونتوس بارها گفته است که خواهان ادامه کار با کریستیانو رونالدو است اما حقوق این بازیکن در شرایط اقتصادی فعلی سنگین است و در صورتی که خود رونالدو به باشگاه اعلام کند که خواهان جدایی از یوونتوس است، بیانکونری نیز آماده مذاکره با تیم های خواهان او خواهد بود. کریستیانو به بازگشت به رئال مادرید تمایل دارد و این امری مشخص است. با این حال یوونتوس هنوز پیشنهادی برای رونالدو دریافت نکرده است و اگر هم بخواهد با تیمی برای انتقال او مذاکره کند، آن تیم باید پیشنهادی به ارزش حداقل 25 میلیون یورو برای رونالدو ارائه دهد. رونالدو فقط یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد.
رونالدوی 36 ساله در 123 بازی، 95 بار برای بیانکونری گلزنی کرده است؛ با این وجود کاسانو او را مانع اصلی رسیدن پیرلو به اهدافش می داند. آنتونیو کاسانو از کریستیانو رونالدو به عنوان دردسری عظیم برای آندره آ پیرلو یاد کرده است. به نقل از سایت گل، رونالدو در تابستان 2018 به حضورش در رئال مادرید پایان داد و راهی تورین شد. با این حال او نتوانسته است یوونتوس را از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فراتر برود و حالا حتی سکان اسکودتو نیز از دست بانوی پیر خارج شده است. کاسانو در مصاحبه خود در این خصوص گفته است:
یوونتوس با مربی ای (ماسیمیلیانو الگری) قطع همکاری کرد که طی 20-30 سال اخیر بهترین فوتبال را در ایتالیا ارائه می کرد و بزرگ ترین مشکلش یک چیز بود: کریستیانو رونالدو. این مشکل برای (مائوریتزیو) ساری هم پا بر جا بود و برای پیرلو هم مطرح است. یووه فصل قبل هم به همین دلیل توبیخ شد چون ساری نتواست با رونالدو و چند نفر دیگر به هماهنگی لازم برسد. در این شرایط چه کاری می کنید؟ سراغ مربیگری دیگری می روید که دوست دارد تیمش فوتبال بازی کند و با این وجود هنوز هم کریستیانو رونالدویی را دارید که مانعی در این راه است. اگر سبک مشخصی را برای بازی کردن انتخاب کرده اید، رونالدو مناسب آن نیست. او کسی است که به رکوردهایش فکر می کند و فقط باید توپ را به او پاس بدهید تا گلزنی کند. رونالدو آن بازیکن چهار سال قبل نیست. آن ها او را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا جذب کردند و در این راه شکست خوردند. پیرلو یک مربی جوان است و فاقد تجربه لازم برای کنار آمدن با بازیکنی است که بیشترین پوشش خبری در دنیا را دارد. او می تواند برای تیم تان دردسرساز شود. برای مثال رونالدو دست و پای (دیان) کولوسفسکی را بسته است؛ او آزادانه بازی نمی کند و همیشه دنبال رونالدو می گردد. اگر بازیکنان جوان تیم ذهنیتی قوی نداشته باشند، آنگاه دردسرها از راه می رسند.  
کریستیانو بهترین بازیکن جهان است و ما نمی خواهیم اجازه جدایی او را صادر کنیم.” این سخنان فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس پس از شکست تحقیرآمیز مقابل بنوونتو بود. اما نشانه ها حاکی از آن است که شاید رونالدو در تابستان با قیمت مناسب از یوونتوس جدا شود. فصل تا اینجا برای فاجعه بار بوده است. پس از حدف از لیگ قهرمانان، شکستی دیگر در لیگ برابر بنوونتو باعث از بین رفتن رویاهای فتح دهمین اسکودتو متوالی شده و حالا اینتر صدرنشین 10 امتیاز از یوونتوس جلوتر است. بیانکونری پیش از خرید رونالدو در سری آ قدرت اول بود و انتقال این بازیکن به علت فتح لیگ قهرمانان بعد از دو دهه رقم خورد.
اما شکست مقابل آژاکس در مرحله یک چهارم نهایی و حذف مقابل لیون و پورتو در یک هشتم نهایی، حاصل کار یوونتوس در سه فصل حضور ستاره پرتغالی بوده است. در مجموع هزینه حفظ رونالدو هر فصل حدود 87 میلیون یورو است و این رقم ماندن او در تورین را دشوار می سازد. طبق ادعای نشریه آ.اس، اگر کریستیانو قصد خود را برای ترک یوونتوس اعلام کند، باشگاه ایتالیایی برای مذاکره با تیم های خواهان مشکلی نداشته  و اجازه می دهد رونالدو بدون هیچ مشکلی تورین را ترک کند. اما مشتری این ستاره پرتغالی باید حداقل 25 میلیون یورو پرداخت بکند که البته برای جذب بازیکنی در اندازه های رونالدو هرگز زیاد نیست. البته یوونتوس مشکلی برای نگه داشتن رونالدو در آخرین سال قراردادش نخواهد داشت. آنها رونالدو را مجبور به ماندن و البته جدایی نمی کنند و سرنوشت این بازیکن به خودش بستگی دارد. در حال حاضر اخباری در مورد احتمال بازگشت رونالدو به تیم هایی چون رئال مادرید یا منچستریونایتد منتشر شده و تیم هایی از لیگ ایالت متحده و شاید پاری سن ژرمن نیز در صف خریداران او حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید