خبر فوری

ماشین سازی 0 – استقلال 2؛ تثبیت جایگاه سوم با بردی دلچسب در تبریز

هرمزبان – استقلال در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف ماشین سازی رفتند و این دیدار به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، استقلال و ماشین سازی در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم  رفتند. این بازی آخرین دیدار آبی ها در سال 99 بود و آن ها با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیدند. فرهاد در سه دیداری که روی نیمکت استقلال نشسته، سه پیروزی را کسب کرده است.
ترکیب ماشین سازی: محمدامین رضایی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، بهمن سالاری، محمدامین اسدی، منصور باقری (از دقیقه 85 سیدمحمد حسینی)، سعید حسین پور (از دقیقه 78 امیرمحمد عباسزاده)، حبیب گردانی، محمد ابوترابی (از دقیقه 40 رضا آذری)
سرمربی ماشین سازی: سعید اخباری
ترکیب استقلال:  رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری (از دقیقه 75 متین کریم زاده)، وریا غفوری، مسعود ریگی (از دقیقه 86 داریوش شجاعیان)، آرش رضاوند (از دقیقه 55 مهدی مهدی پور)، فرشید اسماعیلی (از دقیقه 85 سینا خادم پور)، بابک مرادی (از دقیقه 55 احمد موسوی)، مهدی قائدی  و ارسلان مطهری
سرمربی: فرهاد مجیدی
شرح گل:
ماشین سازی 0- استقلال 1 (وحید نعمتی – گل به خودی 19): ارسال دقیق مهدی قایدی از روی ضربه کرنر را وحید نعمتی به اشتباه با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
ماشین سازی 0- استقلال 2 (مطهری 42): مهدی قایدی به زیبایی از سمت چپ وارد محوطه جریمه ماشین سازی شد و با پاسی دقیق در دهانه دروازه مطهری را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با بغل پایی مطمئن توپ را تبدیل به گل کند.
تیم های ماشین سازی تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر امروز در تبریز به مصاف هم می روند. استقلال بعد از تغییر و تحولاتی که در کادر فنی خود داشت با فرهاد مجیدی در دو بازی اخیر خود به پیروزی دست یافته بود موفق شد امروز نیز با شکست دادن ماشین سازی در تبریز به سومین برد متوالی خود دست پیدا کند. ماشین سازی هم در اولین بازی خود پس از بازگشت سعید اخباری به نیمکت یک بار دیگر متحمل شکست شد تا سال 99 را با باخت خانگی به پایان برساند. استقلال با این برد 33 امتیازی شد اما رتبه سوم اش تغییری نکرد.
لحظات حساس:
دقیقه 15: ارسال خطرناک حبیب گردانی از روی ضربه آزاد را رشید مظاهری با مشت دور کرد.
دقیقه 16: بهمن سالاری با نفوذ به محوطه جریمه تیم استقلال از سمت راست، یک پاس عرضی خطرناک ارسال کرد اما بازیکنی از ماشین در دهانه دروازه نبود که از این پاس استفاده کند.
دقیقه 38: شوت سنگین حبیب گردانی از پشت محوطه جریمه را رشید مظاهری با یک دست راهی کرنر کرد.
دقیقه 78: ارسلان مطهری با سماتجت خود را وارد محوطه جریمه ماشین کرده و با یک شوت سنگین از زاویه بسته دروازه را هدف گرفت که محمد امین رضایی این ضربه را به خوبی مهار کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *