تحقق شعار سال موجب رونق اقتصادی می‌شود

هرمزبان – فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحقق شعار سال یعنی پشتیبانی و مانع زدایی در حوزه تولید که بطورقطع موجب رونق اقتصادی خواهد شد و کشور را در مقابل تحریم‌ها بی اثر خواهد کرد.

 دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری سه شنبه در بازدید و سرکشی از جزیره های فارور، سیری و بوموسی، در جمع رزمندگان دریادل و خانواده های مستقر در این جزایر با  تبریک فرا رسیدن عید نوروز، سال جدید و اعیاد شعبانیه با اشاره به شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری با عنوان  تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، اظهار داشت: تولید و رونق آن در کشور مهم‌ترین مساله در ایجاد رونق اقتصادی است.

وی ادامه داد: این مساله در گرو ایجاد پشتیبانی همه‌جانبه مسئولان برای برداشتن موانع آن در شرایط امروز کشور است و با توجه به بیانات رهبری معظم انقلاب در سال جدید با این حمایت‌ها می توان شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم و بسیاری از مشکلات کشور با رفع  موانع در حوزه کسب و کار و ایجاد اشتغال مرتفع شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در پیام نوروزی و تبیین آن در سخنرانی نوروزی معظم‌له، اضافه کرد: بیش از چهل سال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با رفتارهای خصمانه و خصومت ورزی دشمنان  انقلاب از جمله شدید ترین تحریم‌های ظالمانه دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند اما، ملت ایران با مقاومت و ایستادگی در برابر این تحریم‌ها، چشم جهانیان را به حیرت وا داشته‌ است.

وی تصریح کرد: بطورقطع تنها راه عبور از  مشکلات همان راهبرد عالمانه و حکیمانه امام خامنه ای(حفظه الله) مبنی بر پایبندی به الگوی مطلوب اقتصاد مقاومتی، ایجاد رونق تولید و جهش تولید در کشور است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، با ذکر فرمایش اخیر مقام معظم رهبری، بیان داشت : تواصی به صبر و بصیرت راه علاج مقابله با دشمنان است و اگر در جامعه به این دو عنصر عمل شود دشمنان نمی توانند اهداف خود را به پیش ببرند.

مقاومت مهم‌ترین راه و سلاح مبارزه  برابر زورگویان و مستکبران عالم است

سردار تنگسیری مقاومت را مهم‌ترین راه و سلاح مبارزه  برابر زورگویان و مستکبران عالم دانست و تصریح کرد: در قرآن کریم بارها خوانده ایم «وتواصوا بالحق و تواصوا بالصبر»، اگر جامعه به سمت «تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر» رفت، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی افزود: اگر خواص جامعه اهل تواصی به حق، استقامت و بصیرت نبودند هم انسان ها دچار خسارت می شوند و هم به تبع آن، جامعه متضرر می شود، چون هویت هر جامعه ای به انسان های آن جامعه است، بسیار باید مواظب باشیم و از خداوند سبحان باید بخواهیم تا ما را در مسیر حق و ولایت ثابت قدم بدارد.

تحقق شعار سال مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد: امروز ایران اسلامی با هدایت‌های بی بدیل رهبری معظم انقلاب و با مجاهدت‌های بی نظیر فرزندان این مرز بوم همچون سردار پرافتخار و سرافراز  ایران اسلامی و جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و هم رزمانشان و دانشمندان متعهدی همچون شهید فخری زاده ها و رویش های انقلابی همانند شهید حججی ها توانسته در اوضاع آشوب امروز منطقه، امنیت و اقتدار را به نمایش بگذارد و اگر شعار سال رهبری معظم انقلاب در حوزه تولید و رفع موانع آن و پشتیبانی همه‌جانبه مسوولان محقق شود قطعاً مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هم برطرف خواهد شد.

دریادار تنگسیری با اشاره به نقش مهم نیروی دریایی سپاه و خیل عظیم بسیج دریایی مردم پایه، متذکر شد: نیروی دریایی سپاه همانند گذشته با اطاعت  و پیروی از فرامین حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی  امام خامنه ای (مدظله العالی) و سلسله مراتب فرماندهی، آمادگی لازم خود را در خصوص مبارزه با فساد قاچاق کالا و سوخت و پشتیبانی لازم از تحقق شعار سال با ممانعت از ورود بی رویه کالاهای قاچاق از مرزهای آبی اعلام کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: از جزایر با جان و دل دفاع می کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رزمندگان مستقر در این جزایر ضمن تاکید بر ارتقاء سطح آمادگی های رزمی، گفت: ما ادامه دهنده راه شهداییم و باید کارهای باقیمانده شهدا که در وصیت نامه های آنها می خوانیم عمل نماییم و آن اطاعت و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه و دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: وظیفه داریم با جان و دل از  جزایر دفاع کنیم، باید آمادگی های رزمی خود را حفظ و تقویت کنیم، ایمان و معنویت خود را ارتقاء دهیم و با توکل به خدای متعال، عمل و اقدام نماییم.

دریادار تنگسیری از مجاهدان بهداشت و سلامت کشور و همکاران مخلص و جهادی بهداری و بهداشت نیروی دریایی سپاه که واقعا شجاعانه و مخلصانه در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا بیش از یکسال متحمل زحمات شبانه‌روزی شده اند، آرزوی صحت و سلامت و از آن عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید