پیروزی در حلب از به وجود آمدن اسرائیل دوم در سوریه جلوگیری کرد/ اوقاف به وظایف خود در هرمزگان خوب عمل نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میرزامحمدحسین معتمدی‌فر ظهر امروز در نماز جمعه این شهر ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و ولادت با سعادت پیامبر (ص) و هفته وحدت اظهار کرد: منتظران واقعی باید وظایف خود را به عنوان یک منتظر انجام دهند تا مهدویت شکل گیرد و در عصر غیبت نباید دستورات اهل بیت (ع) تعطیل شود.

وی افزود: عصر غیبت سختی‌هاى فراوانى دارد و شیعه این عصر از بهترین‌هاست و ما باید رویکرد خود را نسبت به خودمان تغییر دهیم، چراکه عصر غیبت، بهترین عصر خدمت به اهل بیت (ع) است.

معتمدی‌فر اضافه کرد: محاسن اخلاق از مهم‌ترین ویژگی‌های منتظران است و انقلاب حضرت مهدی (عج)، انقلاب علمی، فرهنگی و تربیتی بوده و قیام آن حضرت یک قسمت آن نظامی و درگیری با اشرار است.

خطیب جمعه میناب به پیام و بیانات مقام معظم رهبری در کنگره اجلاس نماز اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بحث نماز همه را مسؤول دانستند، حتی مردم هم را در این امر مهم دخیل دانستند، چراکه مشکل اصلی جامعه بی‌نمازی و توهم زدن کبر است، در ادارات جمهوری اسلامی رئیس و معاون اداره اذان نمی‌گویند، اذان مختص مستخدم‌هاست این غرور نیست بلکه یک افتخار است که اگر از سوی مدیر صورت گیرد یک فرهنگ‌سازی بی‌نظیر است.

وی اضافه کرد: بعد از انقلاب مسائل سیاسی و جناحی به مساجد کشانده شده است و مساجد را چپی و راستی کرده‌ایم و این جای خجالت دارد که خانه خدا را هم چپی و راستی کرده‌ایم ما معرفتمان نسبت به نماز خیلی کم است و باید نماز را بشناسیم و بشناسانیم و اگر اهل نماز باشیم انقلاب می‌ماند و اگر نباشیم انقلاب آسیب می‌بیند.

معتمدی‌فر به بودجه سال 96 اشاره کرد و در ادامه گفت: گرچه بحث بودجه تخصصی است اما در بودجه بحث یارانه‌ها و برنامه پنج‌ساله مشخص نیست، دولت ما چاق است و باید خود را کوچک کند، چراکه دولت باید چابک باشد نه چاق اما مزایای بودجه 96 ارائه به موقع بودجه، واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی و افزایش بودجه آموزش و پرورش در سال 96 است.

خطیب جمعه میناب در ادامه خاطرنشان کرد: دکترین جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر همه پیروز شده است و این جمهوری اسلامی است که پیروز میدان است و پیروزی حلب نتایجی دارد که از اسرائیل دوم در سوریه جلوگیری شد، شهدای مدافع حرم و جمهوری اسلامی ایران از به وجود آمدن اسرائیل دوم در منطقه جلوگیری کردند.

وی با انتقاد از مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: اوقاف استان باید خودش و موقوفات را مدیریت کند، چرا اوقاف به وظایف خود در استان عمل نمی‌کند؟ اوقاف باید قطب فرهنگی باشد نه پاتوق سیاسی. امسال هفته وقف در هرمزگان به شکل بدی سپری شد. ما همه‌گونه مدیران را دیده بودیم اما مدیر لجباز ندیده بودیم کی در کشور ما لج و لجبازی بین مدیران تمام می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید