خبر فوری

حوزه پزشکی موجب افتخار ما در سطح جهان است

رییس جمهور گفت: به‌رغم این که ویروس جهش یافته کرونا، مردم را گرفتار کرده، به دلیل تلاش، فداکاری و ایثار کادر درمان همچنان تعداد جان‌باختگان دو رقمی است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در ارتباط تصویری با تعدادی از مراکز درمانی کشور، فرا رسیدن سال جدید را به وزیر بهداشت و همه همکاران کادر درمان و اورژانس تبریک گفت و اظهار داشت: حوزه پزشکی موجب افتخار ما در سطح جهان است و در قیاس با سایر کشورها نیز بسیار موفق بوده است.

وی با بیان اینکه کادر درمان ۶۰۰ هزار نفری مدافعان سلامت با اخلاص و فداکاری در خدمت مردم هستند، گفت: به‌رغم اینکه ویروس کرونا جهش یافته و مردم را گرفتار کرده است به دلیل تلاش، فداکاری و ایثار کادر درمان هنوز تعداد متوفیان دو رقمی است و امیدواریم در سال جدید به یک رقم برسد.

رئیس جمهور افزود: از اورژانس تهران و سراسر کشور که در جاده‌ها و شهرهای مختلف به دلیل زحماتی که در طول سال کشیده است و به‌ویژه در ایام عید که مشکلات بیشتری خواهد داشت سپاسگزاری می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهم که ۱۴۰۰ را سال پایان کرونا برای مردم مقدر کرده باشد.

ادامه دارد…

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید