دولت روحانی عزمی برای رفع موانع تولید ندارد/ جلوی قاچاق گرفته شود

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه در زمینه مانع زدایی برای تولید عزمی از سوی دولت ندیدیم، گفت: اگر دولت عزمی برای پشتیبانی از تولید داشت، با قاچاق کالا مبارزه می‌کرد.

مجتبی رحماندوست نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با نام گذاری سال ۱۴۰۰ تحت عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: سال گذشته دائماً گزارشاتی به رهبر انقلاب می‌دادند که موانع، واردات غیرقانونی و روش‌های پیچیده مجوزهای تولید اجازه نمی‌دهد که حرکت‌های تولیدی انجام شود.

وی عنوان کرد: وقتی نه معافیت مالیاتی و نه جلوگیری از قاچاق کالا صورت می‌گیرد، رهبر انقلاب از عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها برای نام گذاری سال ۱۴۰۰ استفاده کردند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از اینکه این دولت تمام شود، اگر دولت بعدی مشوق‌های بزرگ تولیدی پیش‌بینی کند و موانعی مانند قاچاق کالا و کاهش واردات رسمی را محقق سازد، ان شاءالله پیشرفت تولید رخ خواهد داد.

رحماندوست بیان کرد: تولید مساوی است با اشتغال، اشتغال مساوی است با ازدواج و خانه دار شدن و صاحب فرزند شدن. بنابراین تولید در معنایی پشتوانه همه این مسائل اجتماعی و رشد و شکوفایی اجتماعی است.

وی در پایان با بیان اینکه در زمینه مانع زدایی برای تولید از سوی دولت عزمی ندیدیم، تصریح کرد: دولت روحانی اگر می‌خواست چنین کاری انجام دهد، اولین اقدامش این بود که از ورود رسمی و غیر رسمی کالای خارجی جلوگیری کند اما پشتیبانی‌های لازم در این راستا را کمتر از سوی دولت شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید