آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ از بارش باران در استان‌های شرقی تا ترافیک نیمه‌سنگین در هراز و چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بارش پراکنده باران در جاده های استانهای شرقی کشور جریان دارد.

رئیس‌مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس بعد از شهرستانک تا گچسر و جاده هراز محدوده تونل تکاور بدون توقف و در حال حرکت گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تردد روان و بدون مشکل در سایر جاده های کشور اعلام شده است با اعلام کاهش تردد در جاده‌ها بیان داشت: بررسی وضعیت ترددها بیانگر پرهیز بخش زیادی از مردم از سفر در این ایام و عمل به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا است که از هموطنان عزیز بابت همکاری و رعایت این توصیه ها تشکر و قدردانی می کنیم.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرها کشور در گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی کماکان ادامه دارد.

وی گفت: اعمال جریمه و نمره منفی گواهینامه در تخلفات حادثه ساز همزمان انجام می گیرد.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: پرهیز از عجله و شتاب، بستن کمربند ایمنی و ۱۵ دقیقه استراحت بعد از هر دو ساعت رانندگی از الزامات مهم رانندگی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید