لواندوفسکی و حمله به رکورد تاریخی گرد مولر

هرمزبان – بایرن مونیخ که در هفته های اخیر دوباره به روزهای اوج بازگشته، امروز کار دشواری برای غلبه بر اشتوتگارت نداشت و با درخشش رابرت لواندوفسکی این تیم را مغلوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، وقتی در ابتدای بازی آلفونسو دیویس از زمین اخراج شد، انتظار می رفت بایرن مونیخ در این بازی به مشکل بخورد و حتی امتیاز از دست دهد اما تیم هانسی فلیک نمایش بی نقصی داشت و با وجود 80 دقیقه ده نفره بازی کردن، اشتوتگارت را به راحتی شکست داد. روبرت لواندوفسکی با هت تریک خود در این بازی، نقش مهمی در پیروزی شیرین بایرن مونیخ داشت.
با روند فعلی روبرت لواندوفسکی، شاید رکورد لیونل مسی هم تهدید شود. روبرت لواندوفسکی در حالی به 35 گل در بوندسلیگا رسید که هنوز 8 بازی تا پایان فصل باقی مانده است. به نقل از اوپتا، بعد از عملكرد فوق العاده روبرت لواندوفسكى در فصل 2019/20، انتظار نمى رفت كه بازیكن لهستانى این فصل حتى بهتر هم بشود. دومین هت تریک متوالى روبرت لواندوفسكى در بازى هاى خانگى بایرن مونیخ، او را به 35 گل در این فصل بوندسلیگا رساند. این بهترین عملكرد لواندوفسكى در بوندسلیگا است و او از آمار 34 گل فصل قبل خود نیز عبور كرد.
تنها گرد مولر از لحاظ گلزنى فصل هاى بهترى نسبت به لواندوفسكى تجربه كرده است؛ اسطوره باواریایی ها در فصل 1971/72 توانست 40 گل به ثمر برساند، در فصل 1969/70 به 38 گل رسید و در فصل 1972/73 هم موفق به زدن 36 گل شد. لواندوفسكى كه این فصل روى 41 گل تاثیر مستقیم داشته و بهترین فصل خود در بوندسلیگا را تجربه می کند، به طور میانگین هر 60 دقیقه یک گل به ثمر رسانده است. مرد سال فوتبال جهان، 8 بازى تا زدن 6 گل و عبور از ركورد 40 گل گرد مولر فاصله دارد و در شرایط ایده آل، او 15 گل نیاز دارد تا به ركورد 50 گل لیونل مسى در فصل 2011/12 نیز برسد.
در همان دقیقه 12 آلفونسو دیویس، مدافع کانادایی بایرن مونیخ اخراج شد تا کار برای این تیم دشوار شود. اما در دقیقه 17 این بایرن مونیخ بود که به گل اول رسید. ارسال زمینی سرژ گنابری از سمت راست با ضربه تمام کننده لواندوفسکی از مقابل دروازه همراه شد و بایرن از حریف پیش افتاد. اما در دقیقه 22 بایرن مونیخ به گل دوم هم دست یافت. پاس به بیرون لروی سانه در مقابل دروازه به سرژ گنابری رسید و او با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل دوم هم شد.
یک دقیقه بعد بایرن مونیخ باز هم به گل رسید. ارسال تماشایی توماس مولر از سمت راست را رابرت لواندوفسکی با ضربه سر تبدیل به گل کرده و بایرن مونیخ 0-3 از اشتوتگارت پیش افتاد. حملات بایرن مونیخ ادامه یافت و این تیم بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 38 باز هم به گل رسید. این بار و روی اشتباه کاسترو در محوطه جریمه بود که لواندوفسکی صاحب موقعیت شده و با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه کار را تمام کرد تا بایرن مونیخ با تکیه بر درخشش این ستاره لهستانی با برتری 0-4 راهی رختکن شود.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال کولیبالی بود که اشتوتگارت فرصت داشت یکی از گل های خورده را جبران کند، اما ضربه سر کالادزیچ با عکس العمل خوب مانوئل نویر همراه شد. در دقیقه 66 کلیموویچ بخت خود برای باز کردن دروازه بایرن مونیخ را از فاصله ای قابل توجه امتحان کرد، اما ضربه او در دو ضرب توسط مانوئل نویر همراه شد. در دقیقه 80 لئون گورتزکا از فاصله ای قابل توجه فرصت داشت گل پنجم را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بایرن با همان چهار گل به پیروزی رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید