خبر فوری

مشارکت حداقلی مردم در انتخابات آتی، راهبرد دشمنان نظام است

قشم- هرمزبان – امام جمعه موقت قشم گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو راهبرد مشارکت حداقلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و  شکست جریان انقلاب را برای از بین بردن این نظام در پیش گرفته اند.

حجت الاسلام امید درویشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم افزود: مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و همچنین انتخاب دولت جوان و انقلابی باعث شکست دشمنان و برون رفت از مشکلات فعلی کشور است.

وی ادامه داد: آمریکا و هم پیمانانش، با اعمال تحریم‌های بیست و سه‌گانه علیه ایران به دنبال نابودی اقتصاد کشور بود تا با ایجاد نارضایتی معیشتی، مردم را به خیابان‌ها بکشاند.

خطیب موقت نمازجمعه قشم تصریح کرد: تدبیر مقام معظم رهبری و مقاومت ملت ایران شکست فشار حداکثری آمریکا را در پی داشت.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نوروز اظهار کرد: سال ۱۳۹۹ یک مدرسه عبرت آمیز است.

درویشی افزود: این سال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور پر از غصه، استرس و نگرانی بود.

وی اظهار کرد: این بیماری بر سه حوزه معیشت مردم و اقتصاد، روابط اجتماعی و سبک زندگی مردم و در حوزه مناسک و عبادات تاثیر فراوانی داشت.

امام جمعه موقت قشم افزود: در این دوره ی سخت، کمک های مومنانه باعث شد بار سنگینی از دوش خانواده‌های درگیر با این بیماری برداشته شود.

وی در پایان خاطر نشانکرد: با همت سربازان گمنام در عرصه علم  و تولید واکسن کرونا، سال ۱۴۰۰ این بیماری ریشه کن شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید