خبر فوری

طرح اسکان نوروزی در هیچ یک از مدارس استان همدان اجرا نمی‌شود

همدان- هرمزبان – معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم، طرح اسکان مسافران نوروزی در هیچ یک از مدارس این استان اجرا نمی‌شود.

«یاسر نانکلی» روز جمعه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: لغو اسکان نوروزی در مدارس به همه ادارات آموزش و پرورش تابعه استان همدان ابلاغ شده و برهمین اساس در ایام تعطیلات نوروز، هیچ برنامه ای برای پذیرش و اسکان گردشگران در سطح مدارس استان نداریم.

وی اظهار داشت: با این وجود، مراکز خدماتی آموزش و پرورش استان همدان همچون (خانه معلم) باز هستند و مسافران فرهنگی می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، از خدمات این مراکز در ایام نوروز بهره مند شوند.

نانکلی گفت: آموزش و پرورش استان همدان دارای پنج مرکز خدماتی، رفاهی در شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و کبودراهنگ است که براساس مصوبات ابلاغی و متناسب با ظرفیت به مسافران نوروزی خذمت رسانی می کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: امیدواریم سال آینده با بهبود شرایط و کنتزل کامل همه گیری ویروس کرونا، زمینه برای سفر گردشگران به ویژه فرهنگیان در سطح کشور و همچنین ارائه خدمات مطلوب مراکز رفاهی آموزش و پرورش فراهم شود.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده، شهرستان نهاوند در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان دیگر استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید