خبر فوری

سولسشر: اگر در هر شرایطی ثبات کافی داشته باشید، در نهایت فاتح عناوین خواهید شد

هرمزبان – اوله گونار سولسشر از پیشرفت دیوگو دالو بسیار راضی است و مشتاقانه منتظر بازگشت این بازیکن به منچستریونایتد است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از دیدار با میلان در لیگ اروپا حضور پیدا کرد و در مورد این دیدار و وضعیت بازیکنان تیمش صحبت کرد. سولسشر در این کنفرانس خبری گفت:
من از پیشرفت دیوگو دالو در این فصل بسیار راضی هستم. دالو در باشگاهی بزرگ با انتظاراتی زیاد بازی می کند. او بازیکن ما است و ما مشتاقانه منتظر بازگشت او هستیم. اخبار در مورد علاقه فن ده بیک به جدایی؟ دونی به شدت روی این متمرکز است و سخت تلاش می کند که به بازی های بعدی برسد، در نتیجه در حال حاضر تمرکز ما نیز روی همین موضوع است.
بازی در سن سیرو؟ وقتی این استادیوم پر است، محل فوق العاده ای برای بازی کردن است. متاسفانه ما در شرایط بسیار متفاوتی در این استادیوم به میدان خواهیم رفت. امشب کمی در استادیوم قدم خواهیم زد و با آن آشنا می شویم.
ارزیابی میزان پیشرفتی که تیم داشته، کار دیگران است. همه ما در این باشگاه به دنبال کسب جام ها هستیم اما گاهی یک جام می تواند اتفاقات دیگری که در باشگاه رخ می دهد را بپوشاند. با نگاهی به جایگاه تیم در لیگ می توان دید که تیم پیشرفت داشته است یا خیر.
ما نیاز داریم که در بهترین سطح خود ظاهر شویم و بازیکنان نیاز دارند که خودشان را به چالش بکشند. فردا به یک شروع خوب نیاز داریم. من ترجیح می دهم بازی برگشت را در خارج از خانه انجام دهم و ما نیاز داریم که گل بزنیم. بازیکنان باید یاد بگیرند که با فشارها و انتظارات موجود کنار آمده و وفق پیدا کنند. اگر در هر شرایطی ثبات کافی داشته باشید، در نهایت فاتح عناوین خواهید شد.
وضعیت چندین بازیکن باید ارزیابی شود. آنتونی مارسیال قطعاً در این بازی حضور نخواهد داشت. ادینسون کاوانی چند روز است که با تیم تمرین می کند و ما هنوز در حال ارزیابی او هستیم. وقتی او در باشگاه حضور دارد، تجربه و تاثیرش روی دیگران فوق العاده است. او همیشه سعی می کند به همه کمک کند. وقتی یک بازی فرا می رسد، بازیکنان به او نگاه می کنند. خوشبختانه در تمرینات مشکلی نداشته و ادینسون در دسترس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید