خبر فوری

همه تحریم‌ها باید رفع و راستی آزمایی شود

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حرف اصلی ما آن است که همه تحریم ها باید رفع و راستی آزمایی شود و قانون لغو تحریم ها باید به درستی اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سید مسعود خاتمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم ها یکی از مصوبات افتخار آفرین مجلس شورای اسلامی است و اثرات زیادی در روابط بین المللی گذاشته است.

وی افزود: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها کاملاً کارشناسی شده و دقیق و همچنین نقطه عطفی در تاریخ مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: درست است طبق دستور رئیس مجلس، کمیسیون امنیت ملی و انرژی مجلس باید بر حسن اجرای این قانون نظارت کنند اما کسانی که می خواهند به دنبال مذاکره با ۱+۵ و یا ۱-۵ بروند، باید مراقب صحبت های خود باشند.

خاتمی تصریح کرد: حرف ما این است که تمام تحریم ها باید حذف شود و تعهدات طرف مقابل باید مورد راستی آزمایی قرار گیرد و هر اظهار نظری که در این باره مطرح می شود، باید حول این محور اساسی باشد و اگر کسی غیر از این موضوع قدم بردارد باید با وی برخورد شود.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید