پرونده کالدرون، نگرانی بزرگ باشگاه پرسپولیس/ فرشاد فرجی در آستانه انتقال به پرسپولیس

هرمزبان – باشگاه پرسپولیس با شروع سال جدید درگیر پرونده کالدرون خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، باشگاه پرسپولیس اگرچه بدهی برانکو و بودیمیر را پرداخت کرد اما هنوز نگرانی بزرگ باشگاه پرسپولیس، در پیش بودن پرونده گابریل کالدرون است. اگرچه هنوز زمان دقیق اعلام رای پرونده کالدرون و دستیارانش از سوی دادگاه عالی ورزش اعلام نشده اما طبق پیش بینی باشگاه نشین ها،  اواخر بهار سال آینده، سرخ پوشان با صدور حکم روبه رو شده و با توجه به وضعیت موجود، انتظار می‌رود پرسپولیس به پرداخت تمام پولی که در حکم فیفا آمده است، محکوم شود.
این به معنای بار مالی حدود 750 هزار دلاری است. درحالی‌که پرسپولیس به در آمد خود از لیگ قهرمانان اسیا دسترسی ندارد. در واقع یکی از دغدغه‌های پرسپولیس در بهار پیش رو تلاش برای پیدا کردن راهی جهت حل این مشکل است. باید دید راهکارهای باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این بدهی چیست.
باشگاه پرسپولیس بسیار امیدوار است تا رقم قرارداد با کارگزارش را در اردیبهشت ماه سال آینده افزایش دهد. باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا رقم قرارد خود با کارگزار را افزایش دهد. یکی از دغدغه های اصلی پرسپولیس در بهار سال آینده، افزایش درآمدهای باشگاه است که باتوجه به قرارداد فعلی و موجود با کارگزار، این دغدغه شامل افزایش قرارداد با کارگزار نیز خواهد بود. باشگاه پرسپولیس با توجه به قراردادی که با کارگزار ثبت کرده عملا نمی تواند درآمدزایی داشته باشد و تنها منبع درآمدزایی باشگاه، مبالغی است که کارگزار می پردازد.
از این رو مدیرعامل و رییس هیات مدیره، چندی پیش وارد چالش جدی با کارگزار شدند و امیدوار بودند با کنار زدن این قرارداد با همین شرکت یا یک شرکت جدید به قرار دادی با ظرفیت درآمدی دو برابری برسند. این مساله زمانی برای باشگاه پرسپولیس جدی شد که افرادی در مراجعه به اعضای هیئت مدیره، بحث قراردادی 250 میلیاردی را مطرح کرده‌اند. رقمی که باشگاه پرسپولیس را امیدوار کرده تا در پایان قرارداد با آتیه که اردیبهشت ماه سال اینده است، بتواند با همین شرکت یا شرکتی جدید رقمی بین 220 تا 250 میلیارد تومان قرارداد ببندد.
البته بسیار بعید است شرکت آتیه قراردادی را که طبق محاسبات و افزایش عرف بازار، ارزش آن برای فصل آینده به 130 میلیارد تومان می‌رسد را به قراردادی بین 220 تا 250 میلیارد تومان افزایش دهد. از این رو باید دید باشگاه پرسپولیس چگونه این دغدغه بزرگ افزایش درآمد در سال جدید را برطرف خواهد کرد.
فرشاد فرجی که قرار بود امروز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شود، به واسطه برخی ناهماهنگی ها احتمالا حضور در باشگاه را به فردا منتقل خواهد کرد. فرشاد فرجی ممکن است فردا به باشگاه پرسپولیس برود. قرار بود فرشاد فرجی امروز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شده و با سرخ پوشان قرارداد امضا کند تا جایی که باشگاه پرسپولیس هماهنگی های لازم را انجام داد تا پروسه ثبت قرارداد این بازیکن و همین طور نشست خبری اش بعد از حضور او در باشگاه پرسپولیس به صورت زنده از اینستاگرام باشگاه پخش شود. اما آخرین خبرها حاکی از آن است که برخی ناهماهنگی های به وجود آمده این احتمال را به وجود آورده که فرجی امروز به باشگاه نرفته و حضورش را به فردا موکول کند.
دلیل اصلی این موضوع نیز واریز نشدن پول رضایت نامه فرجی است. فرجی مبلغ 2 میلیارد تومان را شخصا به حساب باشگاه پدیده واریز کرده و امیدوار بود تا عصر امروز این مبلغ به حساب این باشگاه بنشیند اما آخرین استعلام های فرجی نشان داد هنوز این مبلغ به حساب پدیده ننشسته است. از این رو به احتمال زیاد فرجی فردا در ساختمان باشگاه حضور پیدا کرده و کار قراردادش را یکسره می کند.
پرسپولیس بعد از جذب مهدی ترابی و شهریار مغانلو اکنون آخرین پروسه نقل و انتقالاتی خود را با هدف تقویت خط دفاعی را دنبال خواهد کرد. مدافع شمالی سابق تیم‌های راه آهن، نساجی و پدیده مشهد که پیش از این نیز مورد توجه پرسپولیس قرار داشت ولی به دلیل مشکلات رضایتنامه در تحقق این انتقال ناکام مانده بود، اینبار شخصا دست به کار شد و با توجه به اعلام قطعی باشگاه برای دریافت مبلغ رضایتنامه کارهای مربوط به آن را شب گذشته به سرانجام رساند.
فرجی که با درخواست 3 میلیاردی صدور رضایتامه مواجه شده بود، در نهایت در شرایطی که باشگاه پرسپولیس نیز به وی اعلام کرده بود شخصا باید پیگیر صدور آن باشد، شب گذشته این مهم را به سرانجام رساند و طی توافق صورت گرفته با پرداخت 2 میلیارد تومان مجوز جدایی از این تیم را دریافت کرد. مدافع مدنظر پرسپولیس که پیش از این نیز در مقطعی موردتوجه پرسپولیس قرار داشت و نتوانست به خواسته خود دست یابد، اینبار نمی‌خواست تجربه گذشته برایش تکرار شود و به همین منظور شخصا پیگیری این پرونده را دنبال کرد و توانست با تامین مبلغ 2 میلیاردی، با پرواز ساعت 18 شب گذشته مشهد را به مقصد تهران ترک کند.
شرایط جوی اما باعث شد تا پرواز با تاخیر و مشکلات زیادی همراه شود و اکنون این بازیکن با حضور در تهران در انتظار تماس باشگاه برای انجام مذاکره و ثبت رسمی قرارداد است تا پروسه نقل و انتقالاتی سرخ‌ها نیز در زمستان با جذب سه بازیکن به پایان برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید