خبر فوری

هفته پنجم لیگ دسته اول فوتسال کشور / فولاد هرمزگان 0 – نماسازان آبادان 2

زور فولادی ها به صدرنشین نرسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور و از گروه اول تیم  فولاد هرمزگان  بعد از سه بازی خارج از خانه از ساعت ۱۵ در سالن فجر اولین بازی خانگی خود را با تیم نماسازان آبادان صدرنشین گروه اول انجام  داد. شاگردان عباس روز پیکر در تیم فولاد هرمزگان از سه بازی قبل خود چهار امتیاز گرفته‌ بودند و در این بازی مقابل تیم آبادانی که با ۹ امتیاز صدرنشین گروه اول هستند به دنبال سه امتیاز خانگی بود. نیمه نخست به جز چند موقعیت نصف و نیمه از دو تیم بازی زیبای شاهد نبودیم و دو تیم بدون گل به رختکن رفتند. 

در نیمه دوم قرمز پوشان هرمزگانی بازی بهتری به نمایش گذاشتند اما روی یک غافلگیری توسط کسری محمودی فر دروازه شان باز شد. در ادامه تیم فولاد فشار زیادی روی دروازه نماسازان آبادان آورد اما هر چه زد به در بسته بود.

روزپیکر سرمربی فولاد برای این که در خانه بازی را واگذار نکند دست به پاور پلی زد اما  روی یک اشتباه فرهاد فلامرزی ورزنه برای بار دوم دروازه نماینده هرمزگان را باز کرد تا این بازی دو بر صفر به سود تیم آبادانی به پایان برسد.

عارف شبانه گرد، محمد خرم، متین قادری، عارف محمدی، امیر احسان مرادی، مجید احمدی، امیر رضا خون جهان، سینا احمدیان پور، مهران پادار،آرش دهقانی، نعیم سیاری وسبحان شراعی بازیکنانی بودند که برای فولاد هرمزگان با هدایت عباس روزپیکر مقابل نماینده آبادان بازی کردند.

برای تیم نماسازان آبادان هم علیرضا غبیشاوی، پوریا عبداللهیان، مصطفی معیدی، فرهاد فلامرزی ورزنه، سید وحید علوی، کسری محمودی فر ، افشین علی زاده ،مهدی صاحب ای بیگلو، محمد هاتفی مبارز، علی ارغنده، محمد بودی شوشتر و علی عیسی پره به میدان رفتند. 
فولاد در گروه اول با تیم های نماسازان آبادان،  فولاد زرند ایرانیان ،شهدای چوار ۶۵ ایلام، عقاب نیرویی هوایی تبریز، شهید ستاری قرچک و خانه صنعت کرمانشاه هم گروه است.

لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پیگیری می شود و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. مرحله اول این رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال آینده به پایان می رسد.  

مرحله دوم این رقابت ها در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
 

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید